IE6: mine toolbars er forsvundet
Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-07-01 17:30

Og jeg ved ikke hvordan jeg skl få dem fra igen. Der er slet ingen toolbars,
så jeg kan ikek højre klikek eller noget. De er bare helt væk. Jeg har
prøvet at lave en repair og en reinstall, ligelidst har det hjulpet. Nogle
ideer/råd?

Joakim

Fra : Alex

Dato : 09-07-01 21:18

hej
har du stel ikke noget det hedder : View >> toolbars >> customise ?

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-07-01 21:25

"Alex" <Imaginere@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
> har du stel ikke noget det hedder : View >> toolbars >> customise ?

Nope jeg har ikke andet end den blå "titlebar" Jeg har ikke engang en
adresselinie hvor jeg kan skrive hvor jeg vil hen.

Joakim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-01 23:54

Mon, 9 Jul 2001 20:24:32 -0000, skrev "Joakim Lauridsen"
<agjo@li.is>:

>Nope jeg har ikke andet end den blå "titlebar" Jeg har ikke engang en
>adresselinie hvor jeg kan skrive hvor jeg vil hen.

Jeg skal ikke prøve at lave reklame for min egen hjemmeside, men
prøv at gå ind på en hjemmeside med et popupvindue, f.eks.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup2.htm.

Der skulle så gerne komme et popupvindue frem med alle felterne
og med lidt held kan du formentlig aktivere dem, der er blevet
slettet der.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 10-07-01 10:06

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Der skulle så gerne komme et popupvindue frem med alle felterne
> og med lidt held kan du formentlig aktivere dem, der er blevet
> slettet der.

Der komemr et popup, men der er stadig ingen toolbars eller noget som helst.
Jeg har prøvet at fjerne min IE6 og gå tilbage, men det hjalp heller ikke.
Og en ny geninstallation af IE6 hjalp heller ikke. Er der nogen mulighed for
HELT at fjerne IE, og så geninstallere det fra bunden? Eller er der måske
nogle Reg. nøgler jeg kan ændre?

Joakim, der er ved at blive desperat