Hjælp nok en kat for meget...
Fra : Winther

Dato : 25-08-07 18:20

Var så uheldig at løbe i en lille sulten og elendig killing på et meget
farligt sted, prøvede at komme i skraldespand fordi den var så sulten og
søgte ind i en butik når døren blev åbnet.
Prøver selvfølgelig at finde evt ejer, men ellers mangler den et godt sted
at være. Jeg kan ikke have den, da jeg har rigelig i forvejen og har
virkelig brug for at finde et godt sted, da jeg er blevet ret upopulær over
at have slæbt endnu en forhutlet killing hjem. Det er en hankat på ca 10-12
uger.

Fra : ^#^

Dato : 25-08-07 18:45

Winther wrote:
> [...]
> har virkelig brug for at finde et godt sted, da jeg er blevet ret
> upopulær over at have slæbt endnu en forhutlet killing hjem. Det er

Den lille stakkel... Der er bare så mange forkomne killinger i år
Du ved det sikkert godt, men alligevel: Ring til de lokale internater, samt
KV og DB - kan være en af dem har mulighed for at tage den ind, selvom de er
meget booket op i år.
Sæt den på www.vildkat.dk og de øvrige kattefora samt evt. DBA. Bedst hvis
du tager et symbolsk beløb eller endnu bedre; formidler den neutraliseret
(mod betaling naturligvis - nye ejer skal jo alligevel have den
neutraliseret).
Ring til dine lokale dyrlæger og spør' om du må sætte sedler op i deres
venteværelser..
Håber det bedste for den lille stakkel ..

/M

/M

Fra : Aradia

Dato : 30-08-07 14:23

Hejsan Winther

Såfremt internaterne ikke vil tage mislingen - og den er under 12 uger ! -
har du mulighed for at henvende dig til hittekilling.dk. Kontaktoplysninger
står på hjemmesiden, hvor du ligeledes kan læse om projektet:
http://www.hittekilling.dk
-)

Mvh.
Aradia

http://www.hittekilling.dk - http://www.katteifokus.dk

Fra : Winther

Dato : 31-08-07 06:51

"Aradia" <Aradia@gamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> har du mulighed for at henvende dig til hittekilling.dk.
> Kontaktoplysninger står på hjemmesiden, hvor du ligeledes kan læse om

Vi har ikke fået nogle henvendelser på sedlerne vi har hængt op, så den var
vel bare til overs et sted. Nå, men missen og mig er blevet enige om, at det
kun bliver ringere, hvis den kommer andre steder hen, så den bliver her. De
andre katte er allerede delvis enige, så sådan bliver det.

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-08-07 08:06

Winther wrote:
> [...]
> blevet enige om, at det kun bliver ringere, hvis den kommer andre
> steder hen, så den bliver her. De andre katte er allerede delvis

Hej Winther.

Det var da en rigtig god beslutning.

Det er vel nok en lille heldig mis, hjerteligt tillykke med den.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats