Popup vindue, ved åbning af side
Fra : Kim Blindbæk

Dato : 09-07-01 17:18

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et popup
vindue, der kommer frem, når man åbner en side.

På forhånd tak

Kim Blindbæk
http://www.itarkiv.dk
kim@itarkiv.dk

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-01 18:16

Mon, 9 Jul 2001 16:18:05 +0000 (UTC), skrev Kim Blindbæk
<kim@itarkiv.dk>:

>Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et popup
>vindue, der kommer frem, når man åbner en side.

Jeg har mange eksempler på popupvinduer på min side, f.eks.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup2.htm.

Du skal højreklikke på siden og bruge vis kilde for at se koden.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : ::PEDER::

Dato : 10-07-01 00:45

> [...]

Her er alt hvad du vil få brug for!

POPUPMAKER:
http://javascript.internet.com/generators/popup-window.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-07-01 04:48

Tue, 10 Jul 2001 01:45:20 +0200, skrev "::PEDER::"
<webmaster@web-blast.dk>:

>Her er alt hvad du vil få brug for!

Det ville være en god ide, hvis du svarede på det indlæg, som du
i virkeligheden svarer på.

med venlig hilsen
Knud