Kur-ophold/luksus-ferie
Fra : Torben

Dato : 09-07-01 17:05

Jeg har en mor som fylder 50 år om en lille måneds tid. I den anledning har
min bror og jeg tænkt på at give hende et kur-/weekend-ophold. Jeg har
prøvet at søge lidt på Internettet, men de fleste steder som jeg kan finde
er for handicappede eller for folk som skal i genoptræning. Og da hun er
hjemmehjælper ville vi gerne give hende en ferie fra hendes arbejde.
Er der nogen her der har erfaring med nogle gode steder eller kender et godt
rejse-bureauer. Hun går op alt det der med zone-terapi og akupunktur, så det
måtte gerne være sådan et sted. Alt så en lille luksus-ferie med alt betalt
f.eks. mudderbad, ansigts-pleje og hvad de nu ellers finder på...
Vi havde tænkt på at ofre omkring 2000-2500 kr., så hvis det er i udlandet
er det helt fint(og hun kan fint engelsk).

Jeg håber at dette er den rigtige nyhedsgruppe og at der er nogen der kan
hjælpe.