Lille, hurtig, flatbed scanner
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-08-07 20:28

Hej alle

Nogen der kender en lille scanner med hurtig scanning og god software?

Den skal være lille og kunne strømfødes fra USB.
Farve-scanning i fx 600 dpi, meget gerne under 10 sek.

Der skal være fuldstændig automatisk kalibrering og indstilling.
Optimalt set med mulighed for scanning direkte til fx SD-kort ved tryk på en
knap.
Ellers blot med scanning direkte til en mappe på tilsluttet PC.

Gerne med mulighed for scanning til PDF, men rå scanning til fx TIFF er også
fin.

Den skal kunne klare A4, og låget skal kunne tages af, så man kan scanne en
bog..

Kan finde masser af specs på nettet, men jeg leder efter erfaringer med
softwaren i det daglige. Har haft 3 scannere (2 HP og en Canon) og synes
altid man bruger mest tid på at betjene softwaren...

På forhånd tak for hjælpen.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-08-07 16:45

> Nogen der kender en lille scanner med hurtig scanning og god software?

Anyone?

Er der nogen er har erfaring med Silverfasts scannersoftware?
http://www.silverfast.com/scanner-software/

Fra : Rado

Dato : 25-08-07 19:32

On Sat, 25 Aug 2007 17:44:55 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Er der nogen er har erfaring med Silverfasts scannersoftware?
>http://www.silverfast.com/scanner-software/

Nej, men hvis du vil have et program i topklasse (bruger det selv) så
er her et discountlink til seneste version af OmniPage Pro til kun 99
EUR (det er under 1/3 af normalprisen på 367 EUR):

http://www.nuancestore.com/dr/v2/ec_Main.Entry17c?SID=22396&SP=10023&CID=324373&PID=930910&PN=1&V1=930910&CUR=978&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=324373

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig