hjælp
Fra : Anders Sørensen

Dato : 21-01-01 17:52

Hej NG

Nu er jeg ikke den store haj til NG. Så jeg ville høre hvordan jeg sender en
ny post til et foregående spørgsmål. Når jeg vil besvare det kommer der til
at stå "Sv:" istedet for "RE:" Og der kommer en lille pil på det jeg svarede
på, og jeg kan ikke se hvad jeg skrev. Hvad gør jeg galt.?

Hilsen Anders

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 21-01-01 18:41

"Anders Sørensen" <anars@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
svarede
> på, og jeg kan ikke se hvad jeg skrev. Hvad gør jeg galt.?

Nej, men du skal vente lidt, til din besked er sendt, og så "hente"
nyhedsgruppen (altså de nye beskeder) igen. Mange kommer til at sende deres
beskeder to gange, fordi de ikke kan se den med det samme, og det iriterrer
en del folk...

Tjek evt. www.usenet.dk for at læse om hvordan man "opfører" sig i
nyhedsgrupper.

-Jonas

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-01-01 18:50

On Sun, 21 Jan 2001 17:52:20 +0100, "Anders Sørensen"
<anars@post.tele.dk> wrote:

>Nu er jeg ikke den store haj til NG.

Nej, det ses straks, men skidt, det kommer hurtigt

Det er en skidt idé at skrive "Hjælp" i emnelinjen. Det udtrykker
sikkert din øjeblikkelige stemning, men det siger ikke os andre noget
om, hvad dit indlæg handler om. Og det skulle det helst.

>Så jeg ville høre hvordan jeg sender en
>ny post til et foregående spørgsmål. Når jeg vil besvare det kommer der til
>at stå "Sv:" istedet for "RE:"

Jeg gætter på, du ville svare på et indlæg i denne gruppe. Men faktisk
hører dit problem ikke til her, men i
dk.edb.internet.software.mail+news. Og så ville det være klogt, hvis
du skrev, hvilket program, der giver dig vanskelighederne. Nu kan jeg
se i din header, at du bruger Outlook Express 5. Så den rigtige gruppe
ville faktisk have været
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express. Jeg fortæller dig
det, fordi du har meget større chance for god hjælp, hvis du poster
til den rigtige gruppe.

Men den citerede del af spørgsmålet kan jeg godt svare på: Åbn menuen
Funktioner og vælg punktet Indstillinger, dernæst fanebladet Send og
knappen Internationale indstillinger...Her sætter du hak ud for Brug
altid engelske brevhoveder...

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/