2 ports USB KVM
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-08-07 18:49

Hej!

Jeg søger en lille og billig 2(evt 3) ports KVM switch. VGA er fint nok,
men lyd skal gerne med over. Derudover skal den kunne bruges til et
trådløst Logitech keyboard+mus sæt.
Skal helst ikke være alt for dårlig til at styre videosignalet, i første
omgang skal den bare bruges til en alm 17" vga tft skærm så der er ikke
behov for de vilde opløsninger.
Nogen bud?
Har selv set på
http://www.dlink.com/products/?pid=511 KVM-221 synes dog ikke kan
findes i DK?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://mandril.dk

Fra : Søren

Dato : 20-08-07 11:38

On Sun, 19 Aug 2007 19:48:47 +0200, Bjarke Ravn-Jonsen
<bjarke@mandril.invalid> wrote:

>Jeg søger en lille og billig 2(evt 3) ports KVM switch. VGA er fint nok,
>men lyd skal gerne med over. Derudover skal den kunne bruges til et
>trådløst Logitech keyboard+mus sæt.

>Nogen bud?

Nu skriver du ikke om mus/keyboard er med PS/2 eller USB tilslutning,
men der er muligvis noget brugbart på www.hd.dk, som holder udsalg.

/ Søren

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-08-07 16:00

Søren skrev:

> Nu skriver du ikke om mus/keyboard er med PS/2 eller USB tilslutning,
> men der er muligvis noget brugbart på www.hd.dk, som holder udsalg.

Det skal være USB. Er der iøvrigt nogle problemer ved bare at smide en
trådløst usb donglen i porten "foran", jeg tænker på strøm og div
specielle mus/tastatur funktioner?