Hvor finder man sin yndlingsvin billigst
Fra : Peter eller Line

Dato : 22-08-07 20:55

Hejsa

Elsker Faustino I, og det billigste sted jeg har set den er hos Bager
Andersen i Tyskland til 75 kroner flasken. Ved nogen om den kan opdrives
billigere eller findes der en internet portal hvor der er billige priser?

Venligst
Peter

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 23-08-07 09:29

Peter eller Line <peterline@mobilixnet.dk> skrev:
> [...]
>flasken. Ved nogen om den kan opdrives
>billigere eller findes der en
>internet portal hvor der er billige priser?

Du kan næppe få den billigere, men i mine øjne er den voldsomt
højt prissat i forhold til kvaliteten.

Smag er forskellig - al respekt for det - men prøv alligevel at
eksperimentere med andre spanske vine. Man bliver ofte
overrasket, når man holder 2 vine op mod hinanden.

En af mine yndlingsvine blev slået ud af en langt billigere vin
fra Philipson, som jeg ellers havde smagt flere gange tidligere.
Først da jeg havde begge vine på bordet samtidig kunne jeg
konstatere, at min foretrukne ikke var så god alligevel.

Vh. JIB

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 23-08-07 15:10

"Jørn Ibsen (slet CSTYT)" <j.ibsen@CSTYTiteration.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Først da jeg havde begge vine på bordet samtidig kunne jeg
> konstatere, at min foretrukne ikke var så god alligevel.

Hvilken "billigere" er så bedre syntes du, køber selv nogle gange vine hos
philipson og det kunne da være sjovt at prøve at købe nogle af dem som andre
mener er gode :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Ole Andersen

Dato : 23-08-07 16:41

De sidste par måneder har man ofte kunnet finde en docg vino nobile,-
"vecchia cantina"(2002) i føtex ell. netto. 2 stk. for 100 - 110 på tilbud.
Normalprisen er 100 men den er ofte på tilbud, supervin til 50 -55,-

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-08-07 19:36

Ole Andersen skrev i 46cdaa9b$0$78110$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
dette:
> [...]
> "vecchia cantina"(2002) i føtex ell. netto. 2 stk. for 100 - 110 på
> tilbud. Normalprisen er 100 men den er ofte på tilbud, supervin til

Det er et godt køb. Billigere end den kan fås til hos producenten (det
største coperativ i området).

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm