ABILIFY
Fra : Chokmah

Dato : 22-08-07 00:21

EFTER EN PERIODE HVOR DET HAR VÆRET MERE NED IND OP MED HUMØRET KONTAKTEDE
JEG MIN FORTRINLIGE PSYKIATER ( how caps) Nå vi snakkede lidt frem og
tilbage om det hele og han kunne kun med give mig at det så skidt ud - jeg
regner og regnede med at det egentligt bare er en periode der skal gå over
så jeg tænkte en 5-6 resolid kunne klare sagen ....men han mente ny tænkning
skulle der til hvorfor jeg fik en recept på dette præperarat
der skulle gøre mig lidt mere frisk ( for en del man bliver noget træt af
norzinan - nitrazipam _& en discount udgave af cepremil ) Nå jeg gik på
apoteket med min recept - præparatet koster i vægt ca. 9 gange hvad den
sammen mængde platinium ville have kostet men jeg har syge sikrings kort så
jeg slap med 40 kr - nå jeg har så spist en af de her piller .....humøret er
bedre men påden anden side også¨underligger - det er som farver er blevet
stærkere og den afstand der er i mellem det man ser til det man ser på
vibrere lidt ( sammen fonemelse som man for af at ryge pot visuelt - og jeg
ryger hverken pot eller hash da jeg ikke kan li det ) Nå jeg lagde mig op
ved 23 tiden for at få min morfar hvor jeg plejer at sove tungt til kl 01 -
her fik jeg den spcille oplevelse at det var som der kom en bølger af lys
fra øjn lågene op i mod den øvre del af hjernen og den efter følgerne søvn
blev aldrig dyb .... så jeg vil indtil vider ikke give dette præparat 5
kokke huer ...jeg har en enkelt gang haft en anden dårlig oplevelse med anti
depressivt ( kan ikke lige huske hvad det heder ) men det ga reelle psykoser
hvor jeg ikke kunne komme ud af drømmen efter jeg vågnede Nå ja sisordinol
det er den ren gift ,,,, men mht til disse ablify tror i så bare det er en
indkørsels fase ? eller skal jeg ha det sådan hele tiden ? fordi så vil jeg
sgu da ikke ha dem :)
Det har godt nok taget depressionen men nu føler jeg mig stedet sær ....

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Soliema

Dato : 22-08-07 17:25

"Chokmah" skrev i en meddelelse
> [...]
> Det har godt nok taget depressionen men nu føler jeg mig stedet sær ....

Har din psykiater ikke forklaret, at det ikke er antidepressiv men
Antipsykotikum som er meget brugt til Skizofreni.?

Bivirkninger kan være:
Kraftesløshed.
Kvalme, opkastning, dyspepsi, obstipation.
Hovedpine, svimmelhed, søvnløshed.
Søret syn.

/Anne Mette

Fra : Barry Kade

Dato : 27-08-07 15:16

Min fætter har også været på det der 1600.- Abilify.
Han stoppede også med at tage det, da hans hørelse blev forvrænget så meget,
at han beskrev som at være halucinationer.

Lægen sagde, at disse 'bivirkninger' findes ikke (de var jo ikke angivet på
pakken....).
Så han stoppede med at tage dem, forståeligt nok.

Det er da ironi, at min fætter, som ikke *led* under
hallucinationer/vrangforestillinger, netop fik hallucinationer af at tage
Abilify. Hallucinationer var jo netop, hvad Abilify skulle forhindre!

Og jeg kan se, at du har haft noget lign. - bare med synet i dit tilfælge.

Satme flot at tage 1600.- for det lort. (han skulle af med fuld pris)