hotel i Paris
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 23-08-07 18:54

Hej Gruppe

et godt forslag til et hotel i Paris, helst i området ved Jardin de
Luxembourg. ??
Det er til brug for en tøsetur, dvs. ok kvalitet, men dog trods alt bare et
sted at sove.
Det skal være med eget bad/toilet, gerne morgenmad og 2 enkeltsenge.

Fyr løs

Mange hilsner

Pernille

www.pernille-kennet.dk
rejsebeskrivelser fra hele verden.
Netop opdateret med vores "jorden-rundt-2007" tur.

Fra : Coppi

Dato : 25-08-07 16:39

"Hej Pernille.

Ingen forslag til hotel herfra og da slet ikke der. Men æh jeg tænkte
tøsetur, æh includerer det shopping, for så har jeg da st par gode tip.

coppi

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 25-08-07 19:24

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Hej Pernille.
>
> Ingen forslag til hotel herfra og da slet ikke der. Men æh jeg tænkte
> tøsetur, æh includerer det shopping, for så har jeg da st par gode tip.
>
> coppi
Jep, det kan du lige tro - masser af shopping.
Hmm, gode ideer til hoteller andre steder i byen modtages også. Jeg ved
bare, at de to tøser ikke vil bo i de mere "skumle" dele af byen - og
samtidig skal det være centralt i forhold til byens seværdigheder.

Pernille>

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-08-07 08:08

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved bare, at de to tøser ikke vil bo i de mere "skumle" dele af byen -
> og samtidig skal det være centralt i forhold til byens seværdigheder.

Så prøv her, det er tæt på Louvre, Metro og alting.
http://www.britannia-paris-hotel.com/
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 22:05

> [...]
> et sted at sove.
> Det skal være med eget bad/toilet, gerne morgenmad og 2 enkeltsenge.

Ikke for det, men har du prøvet på hotels.com ?

/karsten

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 26-08-07 09:36

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse
> Ikke for det, men har du prøvet på hotels.com ?
>
> /karsten
Hej karsten

Jep, har prøvet alle hotel bookesiderne. Problemet er, at der kommer 100
forskellige emner op. Alting ser godt ud på billeder, så jeg vil gerne høre
fra nogen, der har været på et godt hotel.

Hilsen Pernille>

Fra : rt

Dato : 27-08-07 08:10

Marais-kvarteret er hyggeligt og roligt.
Vi boede på dette lille, hyggelige hotel:

http://www.hotelpratic.com/index2.php

Det ligger nær Place des Vosges, i et dejligt
område med masser af restauranter mv. og lige
ved en lille hyggelig plads. I kan gå ind ad Rue
Rivoli forbi Rådhuset og ind til "centrum",
og der ligger en metro lige i nærheden (Saint-Paul).

Værelserne er små, men hyggelige og "parisiske".
Jeg mener vi gav ca. 600,- for et dobbeltværelse,
hvilket måske lyder af meget, men hvis du først
begynder at se dig omkring, så finder du ud af, at
priserne er høje i Paris Og i forhold til hvor
centralt det ligger, så synes jeg det er en ok pris.
Beliggenheden er suveræn.

Tjek det ud...

--
De bedste hilsener