Win Me DK & HP Scanjet 5100C
Fra : Troels T

Dato : 09-07-01 16:22

Hej.

Er der nogle der har kunnet få scanneren til at køre under

Win me Dk.

Og i så fald hvordan bar i jer ad,da jeg ikke kan få min scanner til at
køre.

Det var samme problem, da jeg skulle opgradere fra Win95 til Win98,men der

skulle man bare have en ny software cd,det af-hjalp problemet.

Jeg har kontaktet HP, men de kan / vil ikke hjælpe mig,da scanneren er over
et år gammel.(god service)

Men man kan betale dem 215kr,for at komme til at snakke med en af deres
teknikkere,de penge

kan jeg sagtens bruge andensteds og der er jo ingen garati for, at det vil
hjælpe.Jeg har hentet en opdatering

på Hp's hjemmeside,men det har ikke hjulpet noget.

Håber at der er nogle i denne NG der kan hjælpe mig.

Mvh Troels

Fra : THF

Dato : 09-07-01 18:23

>Hej.
>
>Er der nogle der har kunnet få scanneren til at køre under
>
>Win me Dk.
Min kører fint, MEN det er en 5200C, om det ør nogen forskel
ved jeg ikke.

> [...]
>
>Det var samme problem, da jeg skulle opgradere fra Win95 til Win98,men der
>
>skulle man bare have en ny software cd,det af-hjalp problemet.
Jeg lod ME bruge sine egne drivere, men senere mener jeg, jeg
installeret de medfølgende drivere.

> [...]
>hjælpe.Jeg har hentet en opdatering
>
>på Hp's hjemmeside,men det har ikke hjulpet noget.
>
>Håber at der er nogle i denne NG der kan hjælpe mig.
Måske.

--
MVH THF Cessna 182S