RAM til Lifetec PC
Fra : Per Jensen

Dato : 09-07-01 16:08

Er der nogen, som har erfaringer med at sætte mere ram i en Lifetec PC PIII
900MHz (fra Aldi).
Jeg har prøvet at sætte ekstra 128 MB Apacer ram i maskinen - men det kan
den ikke klare.

Mvh
Per Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 09-07-01 16:28

"Per Jensen" <peje@NO_SPAMusa.net> skrev
> Jeg har prøvet at sætte ekstra 128 MB Apacer ram i maskinen - men det kan
> den ikke klare.

Hvad siger brugsforvirringerne at den kan klare?

En af mine bekendte der har en af de maskiner fra Aldi køre med i hvert fald
256 MB i sin maskine så det skulle da være underligt hvis du ikke kan foder
din med mere.

Men er du sikker på at det er den rigtige type Ram som du sætter i din
maskine?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 10-07-01 19:32

"Per Jensen" <peje@NO_SPAMusa.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 900MHz (fra Aldi).
> Jeg har prøvet at sætte ekstra 128 MB Apacer ram i maskinen - men det kan

Tja jeg kører med 384 MB ram uden probs
Prøv evt. ram fra veritech, dem bruger jeg i min.
Jeg har også prøvet med Apacer men fik blå skærme

--
Med venlig hilsen.
Bjarne Mortensen