Katalysator på VF700 Magna?
Fra : Srdanjovic@gmail.com

Dato : 22-08-07 07:49

Hej Gruppe

Jeg har lige investeret i en VF700 Magna fra 85(USA-import).

Jeg fik ingen manual med, så derfor spørger jeg her i gruppen.

Udstødningsrørene løber alle samlet ind i en lille "kasse" midt under
MC´en, lige før potterne... Sidder der en katalysator der? Eller
samles de bare i et tom hul?

Mvh

Srdan

PS. Er der nogen der ligger inde med en manual er jeg meget
interesseret i en kopi, betaler selvfølgelig gerne for den

Fra : BoA

Dato : 23-08-07 12:08

Srdanjovic@gmail.com skrev:
> [...]
>
> PS. Er der nogen der ligger inde med en manual er jeg meget
> interesseret i en kopi, betaler selvfølgelig gerne for den

Det er ikke en kat. men bare en "samlepotte", der skal
udligne eventuelle trykforskelle i udstødningssystemet. Se
godt efter tæring hvor de bageste potter er sat til denne
samlepotte, da der ofte er problemer her. Der skal være et
lille hul på undersiden af de bageste potter lige efter
samlingen, og dette hul skal renses en gang imellem med et
stykke ståltråd eller et lille bor ( nej ikke i en
boremaskine !) da der ellers er tilbøjelighed til at samle
sig kondens her.
Gå på nettet os find masser af oplysninger og hjælp til
disse maskiner
Desværre har jeg ikke længere min egen linksamling fra da
jeg kørte VF750, men brug Google, der er masser at finde.

Med bedste hilsner fra
BoA

Der stadig savner sin VF750

Fra : Benny Thomsen

Dato : 23-08-07 20:31

"Srdanjovic@gmail.com" <srdanjovic@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

har også en Magna årgang '86 og er godt tilfreds med den efter 2 år.
Købte sidste vinter en Haynes håndbog, den er som sædvanlig ganske
detaljeret og dækker stort set alle behov.
kan varmt anbefales - altså at købe den selv.

vh Benny

Fra : Srdanjovic@gmail.com

Dato : 25-08-07 12:35

Takker for svarene