Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE7 virker ikke i Vista
Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-08-07 07:40

Jeg har købt en pc med Vista premium home.

Jeg er den eneste bruger og dermed også administrator.

Når jeg starter IE7 får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt.
Window lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning"

Hvis jeg derimod højreklikker og vælger at køre programmet som administrator
kan jeg godt starte IE7, men det er noget bøvlet!

Jeg prøvet at nulstille (reset) IE7, under indstillinger, avanceret. Ved
genstart starter IE7 korrekt første gang, men når det lukkes ned og startes
igen er fejlen der igen!

Jeg har prøvet at nulstillet internet protokollen, problemet er der stadig.

Jeg har afinstalleret Norton virus program og indlæst AVG i stedet, uden
effekt. Dog da jeg skulle registrere AVG online under installeringen kunne
installationsprogrammet godt åbne IE7 korrekt!

Jeg er god nok gået død så al hjælp er velkommen.

Fra : ebbe

Dato : 23-08-07 16:34

Henrik Andersen wrote:
> [...]
> installeringen kunne installationsprogrammet godt åbne IE7 korrekt!
>

> Jeg er god nok gået død så al hjælp er velkommen.

Nedenstående forslag er baseret på erfaringer fra xp, jeg kender ikke vista
(og jeg har heller ikke større lyst til at indlede et bekendtskab).

a Prøv at oprette en ekstra bruger på din maskine og se om IE7 under den
opfører sig ligesådan.
hvis IE7 fungerer under en anden bruger!
Find IE7 cachemappen der hører til din konto og slet alt manuelt (går også
ud over cookies)

b Prøv at rense din maskine med superantispyware eller et tilsvarende
program
www.superantispyware.com; www.spywarefri.dk

--
ebbe