Makrel i nordjylland
Fra : Preben Kvist

Dato : 09-07-01 13:27

Hejsa

Jeg skal til Løkken/Blokhus i de næste par uger. Nogen der har et tip til
hvor jeg skal tage hen for at fange et par Makrel ?

På forhånd tak

Preben Kvist

Fra : vmmark

Dato : 09-07-01 21:41

Hej Preben

Du kan faktisk stille dig ud på en hvilken som helst høfte i nærheden og prøve lykken, men det
absolutte topsted er molerne i Hanstholm (Roshagen). Når vejret er i det gode hjørne landes der
rigtig mange makreller der. Jeg fisker selv på disse moler her om sommeren.
God tur, og "knæk og Bræk"