Batteri tid på Nokia N73? Og er i glade fo~
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 21:57

Hejsa...

Jeg lure lidt på at købe mig en N73 hos 3!

Har en 6280 men min batteri tid er ved at være noget "søvning"

Hvordan har i det med jers N73, go batteri tid?
Og er det ellers en telefon der er være at give 1kr.+399kr pr/mdr i ½år??

Hvad siger i?

vh
Dan

Fra : Jan

Dato : 21-08-07 22:58

| Hvordan har i det med jers N73, go batteri tid?
| Og er det ellers en telefon der er være at give 1kr.+399kr pr/mdr i ½år??

Tjahh.
Jeg oplader ca hver 3. dag og jeg bruger min til både navigation ,SMS og
snak. Lidt musik og net.
Jeg er godt tilfreds. Jeg følte at den var lidt sløv i starten men det er
gået over.Man skal lige vænne sig til styresystemet og have lagt sine
genveje ind.
Alt i alt er jeg godt tilfreds - og synes at den er pengene værd!

Jan

Fra : Carina

Dato : 22-08-07 15:57

"Jan"

> Jeg oplader ca hver 3. dag og jeg bruger min til både navigation ,SMS og
> snak. Lidt musik og net.

Gider du fortælle hvordan man får navigation på den? Gerne 'Navigation på
N73 for dummies´;) Eller evt. gode links der fortæller om det

VH
Carina

Fra : Jan

Dato : 22-08-07 19:17

"Carina" <c@a.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
|
| Gider du fortælle hvordan man får navigation på den? Gerne 'Navigation på
| N73 for dummies´;) Eller evt. gode links der fortæller om det

For eksempel her: http://mobilesearch.nokia.com/index.html
eller her: http://www.getjar.com/products/8701/MobileGMaps
Jeg er igang med at teste dem begge. Nokias er øjensynligt mest stabilt, men
MobileGMaps kan du følge på din PC.
Og så er der alle de andre programmer til Symbian60. Eks. her
http://nokia-n71-software.epocware.com/index.html
Søg bare på Google!

Jan

Fra : Jan

Dato : 22-08-07 19:22

| Gider du fortælle hvordan man får navigation på den? Gerne 'Navigation på
| N73 for dummies´;) Eller evt. gode links der fortæller om det
|
| VH
| Carina

Jeg glemte lige at sige at jeg har en GPS Bluetooth modtager i overskud hvis
du er interesseret!

Jan
Undskyld - Jeg ved at dette ikke er et handelsforum.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-08-07 22:11

"Jan" skrev i en meddelelse

> Jeg glemte lige at sige at jeg har en GPS Bluetooth modtager i overskud
> hvis
> du er interesseret!

Hvad skal du have for den og hvad er det for en?

Send mig evt. en privat mail.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Nicolai

Dato : 23-08-07 20:08

> [...]
>

> Hvordan har i det med jers N73, go batteri tid?
> Og er det ellers en telefon der er være at give 1kr.+399kr pr/mdr i ½år??

Find dit behov. Jeg har både den "store" N73 og den "lille" 6300 - der er
klasseforskel til fordel for 6300 forudsat du kan undvære 3G.

Alene det at det tager små 4 sekunder fra jeg trykker "læs" på en sms til
jeg kan læse den i displayet gør at jeg kun kan sige:

Hold dig væk fra N73

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-02-08 10:51

Nicolai skrev:

> Alene det at det tager små 4 sekunder fra jeg trykker "læs" på en sms til
> jeg kan læse den i displayet gør at jeg kun kan sige:

4 sek?? der er ged i din mobil

http://olelarsen.eu/84/index.html