Ang: phuket i Sep.
Fra : BB

Dato : 22-08-07 06:06

Hej med jer

Jeg ved godt det er regntid i Phuket Thailand i september måned, men er der
nogen der har erfaringer om det regner hele dagen, eller om der kommer en
stor byge og derefter er det solskin igen, jeg ved godt der kan være stor
forskel fra år til år.

Vi har fået et godt tilbud den 12/9 og skal evt. bo på Centara Karon Resort,
er der nogen der har erfaringer med dette hotel.

Hilsen og tak
BB

Fra : rt

Dato : 22-08-07 15:02

> [...]
>
> Vi har fået et godt tilbud den 12/9 og skal evt. bo på Centara Karon
> Resort, er der nogen der har erfaringer med dette hotel.

Jeg var der sidste år i starten af september. Vejret var meget
efterårs-agtigt,
men det regner bestemt ikke hele tiden. Når det regner, og det kan være
én eller to gange dagligt, men ikke nødvendigvis hver dag, så regner det
altså for alvor, og det gælder om at søge læ, for man bliver våd! Det skal
opleves, kan ikke rigtig beskrives.

Regnen er imo ikke et problem, men efterårsvejret med tunge skyer (til
tider)
og ofte lidt blæst gør at det højst sandsynligt ikke er tilladt at bade. Det
er stadig
varmt - bevares - og vi var heldige at have en pool, som vi dog kun brugte
en
enkelt gang pga. vejret. Selvom det er varmt var der ikke hele tiden sol.

Hvis I har mulighed for det skulle I tage og søge mod østkysten i stedet,
Koh
Samui, Koh Pa Ngan, Koh Tao eller andet. Dér er været typisk bedre på den
årstid.

God fornøjelse ligegyldigt hvor I ender...

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Steen Johansen