lykkelig..
Fra : majbrit nielsen

Dato : 22-08-07 19:41

hey alle sammen...
gusens dyrlæge har lige ringet her til aften med verdens beste nyhed..
gusen har kun sukkersyge og han skal bare forsætte med den insulin som
han får nu bare lidt mere.. og med tiden skal vi nok få ham under kontrol.
jeg er bare så super lykkelig...

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-08-07 10:26

majbrit nielsen wrote:
> [...]
> den insulin som han får nu bare lidt mere.. og med tiden skal vi
> nok få ham under kontrol. jeg er bare så super lykkelig...

Hej Majbritt.

Det må da være den bedste nyhed man kan få. Er meget glad på dine
vegne. I går var det 1 år siden jeg mistede min Mivser til
sukkersygen, så jeg er ekstra glad for at din Gusen ser ud til at
klare den i stiv pote. Tillykke med det, en stor næsemøz til Gusen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : majbrit nielsen

Dato : 24-08-07 13:14

> [...]
> sukkersygen, så jeg er ekstra glad for at din Gusen ser ud til at
> klare den i stiv pote. Tillykke med det, en stor næsemøz til Gusen.

hej tove...
jeg er ked af det på dine og mivser vegne..
jeg ved hvor ondt det gør at miste. i 2002 mistede jeg mugge han fik en
boldprop
i en alder af kun 18 mdr...det trak tåre..
man er så magtløs..men vil gøre alt mig og gusen har væet heldige i og
med vores
dyrelæge (Rolf Bjerre Thorsen) har gjort alt for at hjælpe os...
det er dejligt når man kan se de medføgelse med en og ikk kun tænker på
penge.

Fra : Siri

Dato : 24-08-07 18:34

> Med venlig hilsen
> majbrit nielsen

Kære Majbrit
tillykke!
Hvor er det dejligt at høre, at du og gusen har hinanden længe endnu!
Og må jeg så heppe på, at du liiige laver en bare nok så kort profil på
NG-hjemmesiden, så vi alle kan se lidt fotos af søde gusen......
Næsemøzz fra braksnude-kompa'niet ^^ ^^
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : majbrit nielsen

Dato : 26-08-07 14:59

> [...]
> NG-hjemmesiden, så vi alle kan se lidt fotos af søde gusen......
> Næsemøzz fra braksnude-kompa\'niet ^^ ^^

det skal jeg nok prøve.. skal bare lige finde en der kan hjælpe mig..

Fra : Siri

Dato : 27-08-07 18:28

> det skal jeg nok prøve.. skal bare lige finde en der kan hjælpe mig..

> Med venlig hilsen
> majbrit nielsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Kære Majbrit
Det er ikke svært - kig under fanebladet Profiler, der står, hvordan man
gør - klik på 'Ny bruger' tilhøjre osv.
Selv jeg ku'....
Prøv?
Med venlig hilsen