Anbefaling af campingplads i Harzen
Fra : Kent

Dato : 22-08-07 17:12

Ja - undskyld jeg lige har lavet et indlæg om anbefalinger
af campingpladser nær Berlin, men vi er altså lige blevet enige
om, at turen skal gå til Harzen.

En god campingplads i Harzen?

Vi har kig på "Campingplatz Wolfstein"
http://www.camp-und-freizeitzentrum-wolfstein.de/

og "Harz Camp Göttingrode"
http://www.harz-camp.de/

Vi har læst, at der normalt er mange danskere på Harz Camp, og
det er sådan set et plus for os. Der skulle også være mange børn.

Vi er det par uden børn på 31 og 33 år. Misforstå mig ikke, jeg
kan godt lide børn, men ikke FOR mange på for lidt plads. Gider
ikke boldspil og leg alt for tæt op af bil og campingvogn, så der skal
gerne være lidt styr på tingene på den campingplads, vi skal være
på. Er der det på Harz Camp?

Hvad siger I til de to campingpladser?

Andre forslag I Harzen?

Kent.