MS Windows
briani 27239
Youtube
Fra : leif

Dato : 22-08-07 11:49

Hej

Har prøvet at kører film fra youtube.com men følgende meddelse kommer frem

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's
Flash Player. Get the latest Flash player.
Alt er opdateret og script slået til.
Har microsoft browser 7.0 mens min kone har 6.0 som virker (samme PC/delt)

Har virket på min del, men pludslig stoppede festen -:)
Har sat standard under sikkerhed på indstillinger hvorfor mit scrip også
skulle være sat til.

Håber at det er den rigtige NG

Håber at der er nogle der kan hjælpe.

Mvh
Leif

Fra : Peter

Dato : 22-08-07 23:39

"leif" <leif@johansen344fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har prøvet at kører film fra youtube.com men følgende meddelse kommer frem
>
> Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's

Gå på google, og skriv "java download" og download og installer nyeste
version af Sun Java.

Derefter går du på Google igen og skriver denne gang "flash download" og
downloader og installerer nyeste version af Adobe flashplayer.

Det hele sker mens du er på nettet, og installationerne bliver veryfied.

Så simpelt er det.

PeterB

Fra : leif

Dato : 23-08-07 11:45

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> downloader og installerer nyeste version af Adobe flashplayer.
>
> Det hele sker mens du er på nettet, og installationerne bliver veryfied.

Desværre ikke så simpelt.

Har udført disse handlinger/downloads / også restartet. Det hjalp ikke. Det
mærkelige er

Vi er to brugere på PCén
Bruger 1 kan ikke bruge You Tupe movie (selv efter updatering efter dine
instrukser)
Bruger 2 ingen problem. Heller ikke før end den nye opdatering.

Hvad er galt. Er der en ekspert som kan give et godt råd?

Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-08-07 14:41

Den 22-08-07 12.49 skrev leif følgende:

> Har microsoft browser 7.0 mens min kone har 6.0 som virker (samme PC/delt)

I burde ikke kunne have henholdsvis IE6 og IE7, hvis der er tale om to
forskellige brugerkonti på samme pc. prøv at klikke på menupunktet Hjælp
=> Om og aflæs versionsnumrene.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

Fra : leif

Dato : 23-08-07 18:58

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

Hej
Du har ret. Det er IE7 begge steder.
Lidt ærgeligt og mærkeligt at fejlen kun er på den ene bruger. Gad vide hvad
der er galt.
Da YouTupe movie virkede på min bruger konti kan jeg huske at jeg ville
prøve en betaversion, og siden da har jeg kun fået fejlen op at java script
måske ikke er slået til (er den) og adobe flash skal opdateres. Det er den
med sidste nye version.
Har lap torp iøvrigt. Min stationære PC virker fint også med IE6.

Kunne iøvrigt godt tænke mig at komme tilbage til IE6, er det muligt?

Mvh
Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-08-07 19:59

Den 23-08-07 19.57 skrev leif følgende:

> Du har ret. Det er IE7 begge steder.
> Lidt ærgeligt og mærkeligt at fejlen kun er på den ene bruger. Gad vide hvad
> der er galt.

Når du installerer en tilføjelse eller et hjælpeprogram, sker det
uafhængigt i de to brugerkonti. Prøv derfor at tjekke, hvilke forskelle
der er ved at klikke på knappen Funktioner => Administrer
tilføjelsesprogrammer => Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer.
Skriv navne - og versionsnumre - ned og sammenlign så med den anden konto.

> Kunne iøvrigt godt tænke mig at komme tilbage til IE6, er det muligt?

Du kan bare afinstallere IE7 via Tilføj eller fjern
programmer-funktionen i Windows. Men jeg vil nu ikke anbefale dig at gå
tilbage til IE6. Prøv i stedet, om du kan få IE7 til at virke. IE7 er
mere sikker og på mange områder bedre end IE6, selvom der også er
enkelte punkter, hvor den er dårligere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tag på opdagelsesrejse i fantastisk flotte fraktaler.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 24-08-07 06:27

> [...]
>
> Har virket på min del, men pludslig stoppede festen -:)
> Har sat standard under sikkerhed på indstillinger hvorfor mit scrip også

Mit bud på et løsningsforslag er sikkert ikke det helt rigtige,
men jeg har været ude for noget, der godt kunne ligne det
beskrevne problem.

Jeg deaktiverede forsøgsvis alle tilføjelsesprogrammer i IE 7 -
og derpå virkede herligheden.
1. Klik på Funktioner
2. Klik på "Adminstrer tilføjelsesprogrammer"
3. Klik på "Aktiver/deaktiver tilføjelsesprogrammer"
Marker tilføjelsesprogrammerne og forsøg så med deaktivering.

Men altså det er kun et bud

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : leif

Dato : 24-08-07 18:52

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3. Klik på "Aktiver/deaktiver tilføjelsesprogrammer"
> Marker tilføjelsesprogrammerne og forsøg så med deaktivering.

Hej
Nope det gik heller ikke

Deaktiverede hele herligheden. Men ak ak

Mvh
Leif

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 24-08-07 20:56

> Hej
> Nope det gik heller ikke
>
> Deaktiverede hele herligheden. Men ak ak
>
> Mvh
> Leif
Det var godt nok ærgerligt, men når man først kommer
"derud", hvor alt driller, skal alle mulige og næsten umulige
ting jo prøves.
Jeg håber, at du får en løsning.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Blob

Dato : 25-08-07 02:04

Bruger du f.eks. ccleaner? (Så opstår problemet for mig. )
Jeg hentede et lille program "uninstall_flash_player.exe".
Kør dette og installer flashplayer igen.

Mvh Frits

Fra : leif

Dato : 26-08-07 12:55

"Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bruger du f.eks. ccleaner? (Så opstår problemet for mig. )
> Jeg hentede et lille program "uninstall_flash_player.exe".
> Kør dette og installer flashplayer igen.
>
> Mvh Frits

Har prøvet denneløsning også

Men nej -gik ikke.

Leif