<li> menu driller
Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 22-08-07 13:07

Hejsa.

Jeg har lavet et lille re-design af en hjemmeside, det vil sige,
egentlig kun kildekoden og selve top-menuen, men menuen driller
en smule.

Siden kan ses her:
http://www.miniflex.dk/demo/qmed-consulting/template.htm

Problemet er, at menuen i mindre skærmoplysninger, bliver presset
sammen inde på midten, mens den fx. i 1280 x 1024 vises fint nok
- altså den dækker hele området under topbilledet.

Ud over dette ser det ret spøjst ud i Firefox, hvor menuen rager
ud over selve sideområdet.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-08-07 15:45

Thomas Møller Nexø skrev:
> [...]
> - altså den dækker hele området under topbilledet.
>
> Ud over dette ser det ret spøjst ud i Firefox, hvor menuen rager

+ flere andre iøjenfaldende layoutfejl.

Du overformaterer totalt i dit stylesheet
med alle dine positions og top værdier.

Du har en mainDiv, som rummer det
hele og som ikke bør formateres
ud over