Lightbox og javascript menu
Fra : Thrane

Dato : 22-08-07 17:19

Hej

Jeg har prøvet at smide Lightbox på en side, hvor jeg benytetr Milonic
dropdown menu.
Når jeg så åbner et billede med Lightbox, bliver skærmen fint dækket af, som
Lightbox nu er sat til, men min menu er stadig synlig og ligger ovenpå
billedet.

Nogle forslag til hvordan jeg kan få min javascript-menu til at forsinde,
når der vises billeder med Lightbox?

--
Thrane

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-08-07 14:26

Thrane skrev:
> Hej
>
> Jeg har prøvet at smide Lightbox
???
> [...]
> Når jeg så åbner et billede med Lightbox, bliver skærmen fint dækket af,
> som Lightbox nu er sat til, men min menu er stadig synlig og ligger

Et link til siden ville gøre underværker for
forståelsen af hvad du skriver om.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-08-07 06:09

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> writes:

> ???
> på en side, hvor jeg benytetr Milonic
> ???
>
> Et link til siden ville gøre underværker for
> forståelsen af hvad du skriver om.

Kvalificeret gæt:
http://www.google.dk/search?&q=lightbox&btnI=ImFeelingLucky
http://www.google.dk/search?&q=milonic&btnI=ImFeelingLucky

Har ikke brugt nogen af dem, så jeg kan ikke hjælpe med problemet
uden et link til en side der viser det.

/L

Fra : Thrane

Dato : 24-08-07 19:23

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> wrote in message

> [...]
> http://www.google.dk/search?&q=milonic&btnI=ImFeelingLucky
>
> Har ikke brugt nogen af dem, så jeg kan ikke hjælpe med problemet

Helt korrekt...

Jeg vil lige få lavet en side med det, så I bedre kan se hvad jeg mener.
Siden det kører på pt. er ikke offentlig endnu!

--
Thrane