Rack hosting
Fra : zapster

Dato : 22-08-07 19:34

Hej,

For noget tid siden kom jeg forbi en firma der tilbød billig rack hosting
(helt rack) incl strøm (ca 10Amp) og fri trafik. Men ak.. jeg har glemt hvad
de hed. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde deres side igen, eller
noget lignende.

Hosting skal være i københavnsområdet. Gerne Interxion eller Globalconnect,
Hørskætten.

Alle forslag er velkommen =)

\Zapster

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-08-07 19:52

> Hosting skal være i københavnsområdet. Gerne Interxion eller
> Globalconnect, Hørskætten.

http://emotix.dk har noget hos Interxion, kender dog ikke deres
priser/vilkår

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-08-07 19:57

On Wed, 22 Aug 2007 20:33:39 +0200, "zapster" <z@zapster.dk> wrote:

> For noget tid siden kom jeg forbi en firma der tilbød billig rack
> hosting (helt rack) incl strøm (ca 10Amp) og fri trafik.

Er 10A ikke lidt i underkanten til et helt rack?

> Hosting skal være i københavnsområdet. Gerne Interxion eller
> Globalconnect, Hørskætten.

Udover GC, kan du på Hørskætten spørge Nianet (omend på en anden side
af vejen).

-A

Fra : zapster

Dato : 22-08-07 20:04

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Er 10A ikke lidt i underkanten til et helt rack?

Jeg ser det som en fin start, det er selvfølgelig et krav at man kan tilkøbe
mere strøm.

> Udover GC, kan du på Hørskætten spørge Nianet (omend på en anden side
> af vejen).

Mon ikke man overlever et smut over på den anden side af vejen. Så vilde er
blomsterne vel heller ikke på den side ;)

Fra : per christensen

Dato : 23-08-07 20:39

"zapster" <z@zapster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller noget lignende.
>
> Hosting skal være i københavnsområdet. Gerne Interxion eller

Der er også Ventelo (Webpartner) inde i århusgade.

Uni 2 i Valby

MVH
Per