Kan ikke ændre startside i IE7
Fra : Leonard

Dato : 22-08-07 10:45

Jeg bruger den helst ikke, men på en af mine PCere er det IE7, der er
default browser. Der er et eller andet "Browserbeskyttelse", der
blokerer for at jeg kan ændre startsiden. Men der er ikke nogen mulighed
for at åbne, som det ellers beskrives i en lille popup. Jeg tror det er
noget 3.parts-software, som jeg har forsøgt at afinstallere, men som
åbenbart ikke er helt væk.

Er der en nem løsning, evt. en metode til at føre IE7 tilbage til
standard så den er helt jomfruelig uden tillægsprogrammer?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-08-07 10:53

Den 22-08-07 11.45 skrev Leonard følgende:

> [...]
>
> Er der en nem løsning, evt. en metode til at føre IE7 tilbage til
> standard så den er helt jomfruelig uden tillægsprogrammer?

Spørgsmålet er, om det er et tillægsprogram eller et helt selvstændigt
sikkerhedsprogram, du har installeret. Mit umiddelbare gæt vil være
sidstnævnte, og så hjælper det jo ikke meget at ændre på IE7.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om de nye funktioner i Internet Explorer 7

Fra : Leonard

Dato : 22-08-07 10:58

On Wed, 22 Aug 2007 11:53:20 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Spørgsmålet er, om det er et tillægsprogram eller et helt selvstændigt
> sikkerhedsprogram, du har installeret. Mit umiddelbare gæt vil være
> sidstnævnte, og så hjælper det jo ikke meget at ændre på IE7.

Det er det sikkert, jeg aner det ikke, da det ikke er mig der har brugt
den PC i lang tid. Men det jeg håbede på ar en løsnig, der gjorde IE
uafhængig af forskellige 3.parts-programmer, men det kan nok ikke lade
sig gøre.
Jeg må vel igang med en større eftersøgning for at finde ud af hvad et
er for noget skrammel, der er installeret.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-08-07 12:53

Den 22-08-07 11.57 skrev Leonard følgende:

> Jeg må vel igang med en større eftersøgning for at finde ud af hvad et
> er for noget skrammel, der er installeret.

Du kan selvfølgelig starte med at slå tilføjelsesprogrammerne fra, men
jeg tror som sagt ikke, det vil gøre nogen forskel:
Knappen Funktioner => Administrer tilføjelsesprogrammer => Aktiver eller
deaktiver tilføjelsesprogrammer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et