Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozbackup
Fra : Bent E.

Dato : 21-08-07 15:24

Når jeg har lavet en backup med Mozbackup, er den forsvundet efter
nogen tid (måske er det efter en genstart).
Den siger så: "backup file missing or corrupted", når jeg vil prøve en
genistallation.

Jeg kører med FF 1.5.0.12

Go'e ideer?

Mvh Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-07 16:46

Den 21-08-07 16.24 skrev Bent E. følgende:
> Når jeg har lavet en backup med Mozbackup, er den forsvundet efter
> nogen tid (måske er det efter en genstart).

Kan du finde backup-filen?

> Jeg kører med FF 1.5.0.12

Er der nogen speciel grund til, at du bruger en så gammel Firefox i
stedet for at opgradere til nyeste version?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Bent E.

Dato : 21-08-07 19:08

Kim Ludvigsen wrote:

> Kan du finde backup-filen?

Nej, den ligger i ikke i Mozbackup mappen

> Er der nogen speciel grund til, at du bruger en så gammel Firefox i
> stedet for at opgradere til nyeste version?

Egentlig ikke andet end at jeg har set at nogle af mine udvidelsesmoduler
går tabt (skal genindstalleres?).
Magelighed/dovenskab
Jeg vil nu opgradere til ver. 2
Så er mit lille problem med Mozbu måske også løst?

Bent E.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-07 20:11

Den 21-08-07 20.08 skrev Bent E. følgende:

> Nej, den ligger i ikke i Mozbackup mappen

Den bliver vist også som standard gemt i mappen Dokumenter.

> Egentlig ikke andet end at jeg har set at nogle af mine udvidelsesmoduler
> går tabt (skal genindstalleres?).

Mon ikke de fleste efterhånden er blevet opdateret. Ellers kan man i
mange tilfælde snyde lidt, så hvis der er en eller flere udvidelser, du
ikke kan få til at virke i 2'eren, så vend tilbage.

> Så er mit lille problem med Mozbu måske også løst?

Jeg tror desværre ikke, det har noget den gamle Firefox at gøre. Kender
du for øvrigt min guide til Mozbackup? Måske den kan være til hjælp:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhederne i Internet Explorer 7, og hvordan du bedst udnytter dem.

Fra : Bent E.

Dato : 23-08-07 10:34

Hej Kim
> Den bliver vist også som standard gemt i mappen Dokumenter.

Ja, der ligger den godt nok.

Jeg har nu opgraderet til FF 2.0.0.4, og det kører OK, også de gamle
udvidelsesmoduler.
Så vidt, så godt.
Men min Mozbackup vil stadig ikke genindstallere, når der er skiftet til
næste dato.
Den siger: "file not found or corrupt".
Filen ligger godt nok i dokumentmappen, og det virker faktisk hvis jeg
først browser til dokumentmappen, og henter filen der.
Men Mozbackup kan altså ikke selv finde filen.
Mozbackup og dokumentmappen ligger ikke på samme drev, kan det
mon være årsagen?

> Jeg tror desværre ikke, det har noget den gamle Firefox at gøre. Kender
> du for øvrigt min guide til Mozbackup? Måske den kan være til hjælp:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

Ja, jeg har nu læst din udmærkede guide, men det hjalp ikke rigtigt på
mit lille Mozbu-problem.

Bent E.