W800I & Flashkort
Fra : Kasper

Dato : 20-08-07 20:41

Hej

Nogle af jer der har erfaring med det 512mb flashkort der kommer med
telefonen dør, og evt. med garenti når det er uden for de 2 år?

Telefonen will bare ikke tænde længere lige pludselig efter jeg havde
slukket den normalt, først efter flahkortet blev fjernet kørte telefonen...
(læst mange i udlandet har haft samme problem)

Kasper

Fra : Kasper

Dato : 21-08-07 12:42

http://www.esato.com/archive/t.php/t-109945,1.html