Nokia E65 driller
Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-08-07 18:23

Jeg har en Nokia E65 købt gennem "3". Den virker sådan set udmærket (når
den virker), men den har det med pludseligt at gå i baglås og reagerer ikke
længere på tastetryk. Oftest vil den gerne slukke når jeg betjener
tænd-sluk-tasten og den starter så oftest op igen og fungerer nu for en
tid.

Er der mon tale om en soft- eller hardwarefejl.

Hvad hedder den nyeste software til Nokia E65?

Hvordan ser jeg softwareversionen på min telefon?

Claus

Fra : Jean

Dato : 19-08-07 18:46

Claus skrev:
> Er der mon tale om en soft- eller hardwarefejl.

Det lyder som en softwarefejl.

> Hvad hedder den nyeste software til Nokia E65?

Ved jeg ikke.

*#0000# ?

Mvh Jean.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-08-07 18:57

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> Det lyder som en softwarefejl.

> Ved jeg ikke.

> *#0000# ?

> Mvh Jean.

Takker!

-cb

Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-08-07 15:17

Hej
..

Den nyeste hedder : 1.0633.18.01

Mvh Poul

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-08-07 16:27

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i

> Hej

> Den nyeste hedder : 1.0633.18.01

Tak!

Når jeg indtaster *#0000# får jeg følgende:

1.0633.18.02
26-01-07
RM-208
Nokia E65

Den ser åbenbart nyere ud end den nyeste. Hvornår mon Nokia kommer med en
rettelse af de bugs der (formodentligt) er i telefonen?

Claus

Fra : Poul Johannsen

Dato : 20-08-07 18:03

Hej

>Tak!
>
>Når jeg indtaster *#0000# får jeg følgende:

> [...]

Kan du tjekke for nye opdateringer direkte fra din telefon?
Jeg kan det via min lækker sony ericsson k800i. Dejlig telefon.

Mvh Poul

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-08-07 06:16

"Poul Johannsen (slet VAWLZ)" <poul_johannsen@VAWLZhotmail.com> skrev i

> Hej

> Kan du tjekke for nye opdateringer direkte fra din telefon?

Véd jeg ikke. Den telefon kan mange ting som jeg ikke véd endnu. Jeg købte
den fortrinsvis pga. WiFi-delen, som jeg bruger flittigt med Truphone og
Musimi.

Claus