Ekpansiv "finans"politik
Fra : Martin Johansen

Dato : 20-08-07 16:47

Hvis man havde helt undladt at sælge avancerede våben til den 3.
verden, så havde man snildt kunnet indtage store områder uden tab
med nogle tusinde tanks.

Det er nært umuligt at klare en tank uden miner og
panserværnsraketter, hvis man er i åbent landskab og det er
umuligt at smide tjærepetroleumsbomber ovenpå tanken. Det ville
være langt mere økonomisk end at bruge dyre bombefly og raketter.

Her ser vi igen hvordan det frie marked kvajer sig på vores
allesammens vegne. For man kunne jo have fået langt STØRRE
udbytte af at besidde mellemøstens store olielagre, end ved at få
lidt håndører fra våbensalg

--
* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Michael Weber

Dato : 20-08-07 22:06

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> allesammens vegne. For man kunne jo have fået langt STØRRE
> udbytte af at besidde mellemøstens store olielagre, end ved at få

Vi ?
ehmm...skulle vi, Danmark, have pudset Hjemmeværnet på dem ?

Eller mener du med "vi" den vestlige verden ?

Nuvel....nu er du jo tilsyneladende ikke typen, der respekterer national
suverænitet,
så hvad siger du til en rask lille krig mod Sverige for at tilbage-erobre
Skåne, Halland og Blekinge ?
Og mens du sidder med nynazistisk, nationalistisk "jern" på over
Hjemmeværnets glorværdige strid mod øst
til tonerne af "Kong Christian stod ved høje mast",
kunne man jo få den idé at fortsætte mod syd og slå et lille slag for
danskheden med et erobringstogt hvis mål er Slesvig.
Hvad siger du til det ?
Inden det kommer så vidt, må du nok lige vræle lidt og få "mor" U.S.A. til
at hjælpe.

*Vræææææææææl*

:)

Fra : Martin Johansen

Dato : 21-08-07 15:04

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Vi ?
>ehmm...skulle vi, Danmark, have pudset Hjemmev?rnet p? dem ?
>Eller mener du med "vi" den vestlige verden ?

"Vi" betegner ikke nogen konkret.Det er blot en velkendt
talemåde.

>Nuvel....nu er du jo tilsyneladende ikke typen, der respekterer national
>suver?nitet,

Jo, det gør jeg.

>s? hvad siger du til en rask lille krig mod Sverige for at tilbage-erobre
>Sk?ne, Halland og Blekinge ?

Naa, det synes jeg er en dum ide.

>Og mens du sidder med nynazistisk, nationalistisk "jern" p? over
>Hjemmev?rnets glorv?rdige strid mod ?st
>til tonerne af "Kong Christian stod ved h?je mast",

Du er pervers med dit opdigt. Og du skulle lære dig noget
almindelig pli.

>kunne man jo f? den id? at forts?tte mod syd og sl? et lille slag for
>danskheden med et erobringstogt hvis m?l er Slesvig.
>Hvad siger du til det ?

Nej. Det lyder ikke fornuftigt

>*Vr?????????l*

Prøv med en mere SAGLIG fremgangsmåde, hvis du vil tages seriøst.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-08-07 17:28

On Mon, 20 Aug 2007 23:05:56 +0200, Michael Weber wrote:

> [...]
> Hvad siger du til det ?
> Inden det kommer så vidt, må du nok lige vræle lidt og få "mor" U.S.A. til

Hvad er der galt med "Danmark til Ejderen", når der skrives
ønskeseddel?

Det kunne da være rart at gå en tur på Reberbahn i Hamburg. og vide at
det er dansk territorie

De der forne svenske besiddelser er der jo ikke meget sjov i, der er
vist en pæn domkirke i Lund, er der ellers noget for turister?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Martin Johansen

Dato : 22-08-07 17:02

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>De der forne svenske besiddelser er der jo ikke meget sjov i, der er
>vist en pæn domkirke i Lund, er der ellers noget for turister?

Sydvestsverige ligner bare Danmark, hvilket skuffede mig, da jeg
tog derover en dag. Jeg ristede pølser, og næste dag vågnede jeg
på stranden ved at en indvandreraffaldsopsamler kom gående, og så
tog jeg hjem igen - totalt spild af tid. Hvis man vil se bjergene
og sådan, så skal man tage længere op til Norge.