England
Fra : Jesper Brejner

Dato : 21-08-07 15:24

Hejsa.

Har tænkt lidt på at tage en tur til England. Planen var at tilbringe en
periode derovre, og lære sproget bedre, inden jeg om 1 år vil i gang med en
uddannelse. (når jeg bliver 25.)

Nogle som har erfaringer med lign. Arbejde, beboelse, osv. Og hvor meget
arrangeres hjemmefra, eller skal man bare hopper på flyet, og se hvad der
sker? Skal rejse alene.

Ser frem til at høre fra folk som måske har erfaringer med det, da jeg har
en million spørgsmål i hovedet. J

Hilsen Jesper

Fra : Bjarne

Dato : 21-08-07 16:14

Jesper Brejner skrev:
> [...]
> sker? Skal rejse alene.
>

> Ser frem til at høre fra folk som måske har erfaringer med det, da jeg har

www.eures.dk

Bjarne

Fra : Jesper Brejner

Dato : 24-08-07 21:20

> www.eures.dk
>
> Bjarne

Takker for linket.. Hører gerne fra andre også...

Jesper