Hjælp til sponsorater
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 20-08-07 10:18

Hejsa Gruppe

Hvis nogen har erfaring med, eller har lyst til at hjælpe med at finde
sponsorer til hjemmesiden for nyhedsgruppen, må i meget gerne skrive til
mig.

Jeg har selv forsøgt at kontakte olivers for at høre om et sponsorat,
men de har lagt budget for hele indeværende år og kan ikke tage stilling
til noget før engang næste år.

Vi mangler pt penge til at tilkøbe en ordentlig usenet service så
nyhedslæseren på hjemmesiden kommer til at fungere ordentligt. Selv
serverhostingen og trafikken som sitet genererer er allerede sponsoreret
af enavn (stor tak til dem).

Hardware og service af denne er sponsoreret af mig, omend en opgradering
af denne på et tidpunkt ville være rart, men også meget dyrt.

Jeg forestiller mig at alt overskud som bliver tilovers udover alm
drift, går direkte til tortie kontoen.

Jeg ser frem til at høre fra alle ildsjælene.

Jeg kan "fanges" på mail adressen tonny@debug.dk

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-08-07 11:50

"Tonny Jørgensen" <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe
>
> Hvis nogen har erfaring med, eller har lyst til at hjælpe med at finde
> sponsorer til hjemmesiden for nyhedsgruppen, må i meget gerne skrive til
> mig.

Hvad med Royal Canin?, de sponsorerer gladelig til dit og dat, og så vidt
jeg ved, har de mange "fans" blandt kattefolkene her i gruppen?

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 20-08-07 11:59

Tonny Jørgensen <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> wrote in

> [...]
> drift, går direkte til tortie kontoen.
>
> Jeg ser frem til at høre fra alle ildsjælene.

Det ville jo være rigtigt rart med sponsorat som du nævner og jeg må
indrømme jeg ikke aner hvordan man griber den slags an, så jeg vil
gentage om man ikke, i hvert fald til evt sponsorater er på plads,
kunne lave en sponsorknap på hjemmesiden. Det kunne måske give noget
hjælp til vedligeholdelsen af hjemmesiden?

Ps. Ville have sendt det til dig, ogås men det kunne jeg ikke lige få
mit program til.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 20-08-07 13:16

Tonny Jørgensen skrev:
> [...]
> drift, går direkte til tortie kontoen.
>
> Jeg ser frem til at høre fra alle ildsjælene.

Hvis der er mange besøgende kunne en diskret google adsense måske spæde
lidt til ?

Hvad menes der med en ordentlig usenet service ?
Er det selve serveren, for så kører der da et par åbne man kan bruge.

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 20-08-07 15:37

> [...]
>
> Hvad menes der med en ordentlig usenet service ?
> Er det selve serveren, for så kører der da et par åbne man kan bruge.

Hej Jan

Jeg vil helst gerne undgå den slags reklamer, hvor man alligevei ikke
kan budgettere med hvor meget det giver i indtægt. Ved et sponsorat
aftaler man på forhånd en fastpris, samt nogle betingelser, der ikke
vaieres af hvor mange der klikker på et link og køber et produkt.

Jeg har forsøgt at sætte scriptet op til at bruge auc´s news server, men
kontoen blev lukket fordi siden her lavede for mange connections til
servere og der blev postet for mange indlæg.

Med giganews som jeg har ret gode erfaringer med kan du lave op til 10
samtidigt forbindelser og poste ubegrænset antal indlæg og lave
ubegrænset trafik for ca 20 dolalrs om månedne, og med den nummeret
mindre kan du lave 4 samtidige forbindelser og lave ialt 2 gb trafik om
måneden.

Hvis nogen har erfaringer med at kontakte virksomheder ang den slags
sponsorater hører jeg gerne fra jer.

Fra : Bjarne

Dato : 20-08-07 16:15

Tonny Jørgensen skrev:

> Hvis nogen har erfaringer med at kontakte virksomheder ang den slags
> sponsorater hører jeg gerne fra jer.
>

> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Som tidligere nævnt kunne jeg forestille mig Zooplus (.de)
Det er vel bare at skrive og tilbyde dem et lille banner mod at de
sponsorerer det nødvendige?

Bjarne

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 20-08-07 18:15

> Som tidligere nævnt kunne jeg forestille mig Zooplus (.de)
> Det er vel bare at skrive og tilbyde dem et lille banner mod at de
> sponsorerer det nødvendige?
>
> Bjarne

Jeg har svært ved at tro en tysk forhandler kunne have interesse i at
sponsorere en side hvor langt størstedelen er danske besøgende. Jeg tror
vi vil have mere held med danske forhandlere og distributører.

Fra : ^M^^

Dato : 21-08-07 08:55

Tonny Jørgensen wrote:
> Jeg har svært ved at tro en tysk forhandler kunne have interesse i at
> sponsorere en side hvor langt størstedelen er danske besøgende. Jeg
> tror vi vil have mere held med danske forhandlere og distributører.

Du tager fejl. Zooplus.de har rigtig mange danske kunder, da deres priser er
en del billigere (selv med fragt og dansk moms) og sortimentet stort.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-08-07 10:46

"^M^^" <i.dont.work@forgetit.net> writes:

> Du tager fejl. Zooplus.de har rigtig mange danske kunder, da deres priser er
> en del billigere (selv med fragt og dansk moms) og sortimentet stort.

Under alle omstændigheder skader det da ikke at sende en mail og
spørge dem.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 21-08-07 11:08

"^M^^" <i.dont.work@forgetit.net> skrev i en meddelelse

> Du tager fejl. Zooplus.de har rigtig mange danske kunder, da deres priser
> er en del billigere (selv med fragt og dansk moms) og sortimentet stort.
---------------------------------------

ja, jeg køber alt mit kattegrus (Extreme Classic), godbidder til hundene
(okseører og tørret kallun i store portioner), og vil også til at købe det
nye kattefoder Orijen dér.
Når man køber stort ind - jeg køber f.eks. 16 sække kattegrus og deler så
med min veninde - så sparer man fragten, og priserne i Zooplus er lavere end
her i DK.
Leveringen er hurtig, men de er ikke altid så gode til at pakke varerne
tilstrækkelig solidt ind, men hvis man reklamerer pr. mail, kommer
erstatningsvarerne i løbet af få dage og uden diskussion. De har en super
kundeservice.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-08-07 11:28

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilstrækkelig solidt ind, men hvis man reklamerer pr. mail, kommer
> erstatningsvarerne i løbet af få dage og uden diskussion. De har en super

Ja, deres service kan man bestemt ikke klage over, god og hurtig respons,
men indpakningen...(o: den taler for sig selv.
Jeg har opgivet at få leveret EC derfra, det var så irriterende hver gang at
få halve og kvarte sække leveret, pga. dårlig indpakning.

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 21-08-07 19:36

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
wrote in news:46cabe43$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
> Jeg har opgivet at få leveret EC derfra, det var så irriterende
> hver gang at få halve og kvarte sække leveret, pga. dårlig

Det har jeg også. Både fordi pakkerne er elendigt pakket, men også
fordi postvæsnet i Haslev fuldstændigt rodede en forsendelse til et
totalt kaos. Da jeg ikke kan være hjemme og modtage det tør jeg ikke få
det sendt hertil. På det tidspunkt arbejde min mor 7 dag og havde 7
dage fri, så vi sørgede for at bestille det så det ville komme i hendes
friuge. Jamen, det var fuldstændigt sindsygt. Heldigvis har jeg så fået
en anden mulighed for at få EC, som gør tingene nemmere for mig

Men, jeg køber med glæde kaninfoder hos zooplus.de Det foder jeg gerne
vil give min kanin får jeg til ca ½ pris når portoen er includeret, det
er faktisk rimeligt mange penge for i DK koster 600g 46 kr.

Fra : Bjarne

Dato : 21-08-07 21:45

Kate skrev:

> [...]
> vil give min kanin får jeg til ca ½ pris når portoen er includeret, det
> er faktisk rimeligt mange penge for i DK koster 600g 46 kr.

Jeg har hørt om folk der har været uheldige med ødelagte pakker, men da
pakkerne normalt kommer godt frem hvor jeg bor, antager jeg, at det
skyldes det danske postvæsen i nogle områder af landet.

Bjarne

Fra : Kate

Dato : 21-08-07 21:58

Bjarne <netmolotow@varmpost.com> wrote in

> [...]
> men da pakkerne normalt kommer godt frem hvor jeg bor, antager
> jeg, at det skyldes det danske postvæsen i nogle områder af

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Da jeg boede i Måløv, fik jeg 2 gange
leveret 2x5 poser kattegrus fra zooplus uden problemer. Den første gang
havde posten endda bare smidt en seddel med tlfnr. i min postkasse om
at jeg kunne ringe. Det var smart, vi aftalte et afhentningstidpunkt,
hvor jeg kunne bakke helt op til læsserampen og få pakkerne. Smart og
ingen skulle slæbe mere end højst nødvendigt. Næste gang fik de godt
nok slæbt det ned på det minimini posthus byen havde, men stdig kunne
jeg bakke op til bagdøren.

Min mor bor i Haslev, og har gjort det i ca. 4 år, og magen til
kluddermikler hvad angår post, tror jeg man skal lede længe efter. Alm.
breve ryger i alle mulige postkasser, bare nummeret er rigtgt så kigger
man åbenbart ikke så meget på vejen. Min mor kender snart en på
sidevejen for de må jævnligt bytte post.

Nå, det er jo OT for denne gruppe, så jeg vil vende mig mod den smuksak
som har stjålet det meste af sofaen og dynen her lige ved siden af. Han
har været ude hele dagen, tror jeg, for jeg har selv været ude og
rende, men han sover dybt og godt Åhja, Mowgli er navnet på den
smukke

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-08-07 05:24

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har hørt om folk der har været uheldige med ødelagte pakker, men da
> pakkerne normalt kommer godt frem hvor jeg bor, antager jeg, at det
> skyldes det danske postvæsen i nogle områder af landet.

hmm .. for vores vedkommende, er og har det været den eneste type pakke der
har været i sådan en forfatning hver gang, vi får pakker levereret et par
gange om ugen, mindst, andre steder fra, fra forskellige dele af landet (og
udlandet).

Mvh. Marie

Fra : Bjarne

Dato : 21-08-07 12:46

Tonny Jørgensen skrev:

> Jeg har svært ved at tro en tysk forhandler kunne have interesse i at
> sponsorere en side hvor langt størstedelen er danske besøgende. Jeg tror
> vi vil have mere held med danske forhandlere og distributører.

Hej Tonny.

Jeg ville ikke foreslå det, hvis jeg ikke troede på det.
Jeg er selv kunde hos dem og godt tilfreds. De har vist en hel del
danske kunder, men hvad vigtigere er, potentiale for flere.
Fin webshop, gode priser, levering i løbet af ca. 2 dage.
Det ville være fornuftigt af dem at sige ja.

Bjarne

Fra : Kate

Dato : 21-08-07 19:44

> Det ville være fornuftigt af dem at sige ja.

Det mener jeg også. de har jo også andet end katteting, som nævnt i et
andet indlæg køber jeg kaninfoder hos dem. Det er dejligt at få det
lige til døren og netop med kort leveringstid og ovenikøbet til 1 pris
af hvad både dyrlæge og dyrhandler tager for samme foder.

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-07 08:16

Tonny Jørgensen skrev:

Jeg har netop fundet en interesseret sponsor og skrevet herom til Tonny.

vh
Bjarne