Update på Jason -fra Siri
Fra : Ragna

Dato : 20-08-07 07:57

Da Siri stadig har problemer med at få sine indlæg igennem i nyhedsgruppen,
og i hvert fald ikke kan oprette nye tråde, har jeg påtaget mig at poste
denne mail fra hende:

Og så tabte jeg kampen med NG-hjemmesiden igen - når den er lidt stille,
så ku det ka'ske være, at andre end mig forgæves poster, og modsat mig
opgiver ævred...
Synd, at så mange gode bidragere er forsvundet fra gruppen gennem tiden!
Men lige en kærlig hilsen fra de to braksnuder, der nyder livet og
'mors' opmærksomhed, nu, hvor ham den store flotte dummernik er flyttet
ud til masser af plads og kærlighed...
Drengen på ni kom hjem fra skole torsd og gik lige hen og gav Jason et
kys og nus og leg....
I dag var vi til tjek med Jason: Ikke flere tænder ud, hurra, men en ny
penicillinkur (stadig noget rødt tandkød), et algepræparat for tandkødet
(købte også selv til Gia), og en ormekur.
Og så masser af Hills a/d til den magre dreng. Nye mor er læge, har
altid haft dyr, og er rystet.... De tager sig af ham med al mulig
kærlighed, og jeg ser ham hver dag på nyt job - hos merbemeldte
læge-veninde gennem mange år.
Jason har det godt - og tak igen!
Med venlig hilsen
Siri