hund slået ihjel.
Fra : Battlefield's

Dato : 19-08-07 19:42

Hej
Var der andre, der så TV2 her til aften med den lille Cavalier King Charles
Spaniel, som var blevet slået ihjel?
Jeg så det kun halvt, men fik opfattelsen af at det bla. var Dogdating, der
stod for indsamlingen til de ældre mennesker, der ejede hunden. Men jeg kan
ikke finde noget om det, hverken på Dogdating eller TV 2.
Nogle der har et link?
Hilsen Vibeke

Fra : photopassion

Dato : 19-08-07 20:27

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> ikke finde noget om det, hverken på Dogdating eller TV 2.

Nej, jeg ved ikke noget omkring en egentlig indsamling til ejerne, men så på
E.B at der blev samlet ind til dusøren.
som var oppe på 7000.

Jamen hvor pokker er vi hennde.. ubeskrivelig ondskab.

Mvh. Marie

Fra : Is

Dato : 19-08-07 21:47

"photopassion" <photo@passion.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Dogdating,
Men jeg

> Nej, jeg ved ikke noget omkring en egentlig indsamling til ejerne,

I indslaget sagde de at beløbet var oppe på 17.000 kr

Erik Isager

Fra : AnnH

Dato : 19-08-07 21:49

Her er E.B.`s omtale af historien