Opbevaring
Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-08-07 09:27

Hej
Jeg får ..måske.. mulighed for at kunne disponere over en hal hvor der
kan står 4-5 campingvogne...det afhænger naturligvis af vognenes
størrelser..
Men jeg ved ikke meget om den slags derfor har jeg nogle spørgsmål
Hvad kan prisen være?? ville 2000.- for et helt år være urealistisk??
Skal jeg leje ud hele året??
Eller skal jeg kun leje ud for vintersæson??
Hvordan med tilkørselsforhold??
Der er ikke mulighed for at køre gennem hallen..
Jeg kan vel ikke forvente at alle kan bakke med deres vogn??
Skal jeg håndtere folks vogne..altså flytte rundt på dem??
Sådan at folk kontakter mig når de skal bruge vognen..og så kører jeg
den ud??
Kan JEG fastsætte en dato og så SKAL vognene hentes??

Eller??
Gode råd om opbevaring modtages med glæde!!
MVH

Fra : GIlbert....\(5750\)

Dato : 20-08-07 11:57

"Henrik Hansen" <hsh@ziex.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal jeg leje ud hele året??
> Eller skal jeg kun leje ud for vintersæson??

jeg skal gi 720,- for et ½ år, i lukket hal med alarm

--
Hilsen Christel & Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Ivan Sparvath

Dato : 20-08-07 12:52

"Henrik Hansen" <hsh@ziex.net> skrev i en meddelelse

Hej Henrik, det er dig, der sætter betingelserne !
Men 600-1000 kr er nok prisniveauet.
Bor du tæt på hallen, så det ikke er et problem at nå frem, vil det
selvfølgelig være en god service at folk kan hente flere gange i sæsonen.
Og så er det vel fortrinsvis 1. oktober - 1. april der er behov for
opbevaring.

Ivan, Århus

Fra : Pipeline

Dato : 21-08-07 01:15

Henrik Hansen skrev:
> [...]
> Jeg får ..måske.. mulighed for at kunne disponere over en hal hvor der
> kan står 4-5 campingvogne...det afhænger naturligvis af vognenes

Husk at tjekke med et forsikringsselskab. Så du ikke skal erstatte 4-5
vogne fordi hallen er brændt ned pga. dårlige el-installationer, eller
de bliver stjålet, udsat for hærværk etc....