MS Windows
briani 27239
starte "new connection wizard" fra kommand~
Fra : Jakob

Dato : 20-08-07 15:22

Hej!

Jeg er ved at skrive en vejledning til nogle medstuderende om hvordan de
etablerer en VPN forbindelse i Windows XP. Nu er det jo forskelligt
hvordan folks Start Menu og Skrivebord ser ud, og for at undgå at skulle
beskrive flere forskellige veje til "new connection wizard" tænkte jeg
man måske kunne fremmane den med en chick kommando når man vælger
"kør"/"run" fra start-menuen. Sidstnævnte har alle jo adgang til direkte
fra start-menuen uanset hvilket tema de kører med, og uanset om de
anvender "classic style" start menuen eller ej.

Findes en sådan kommando?

Hilsen
Jakob

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 20-08-07 18:45

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra start-menuen. Sidstnævnte har alle jo adgang til direkte fra
> start-menuen uanset hvilket tema de kører med, og uanset om de anvender

Start>kør> rundll32.exe netshell.dll,StartNCW

Fra : Jakob

Dato : 20-08-07 19:33

CarstenGP (8381) wrote:

> Start>kør> rundll32.exe netshell.dll,StartNCW

Tusind tak!

--
Jakob