MS Windows
briani 27239
XP og sidepanel som i Vista ??
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-08-07 12:12

kan man ikke hente nået som Sidepanel i Visat til XP ??

Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-08-07 12:32

Den 20-08-07 13.12 skrev Thomas Pedersen følgende:
> kan man ikke hente nået som Sidepanel i Visat til XP ??

Joda, du kan hente Desktop Sidebar, som endda er bedre, fordi de enkelte
moduler oftest har flere indstillinger:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-desktopsidebar.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-09-07 16:06

> Joda, du kan hente Desktop Sidebar, som endda er bedre, fordi de enkelte
> moduler oftest har flere indstillinger:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-desktopsidebar.html

Hvordan er sikkerheden med den?? Jeg tænker på om man kan riskere problemer
med dårligt skrevne moduler til den. Forringer den ydelsen på computeren?
Jeg har
haft dårlige erfaringer med visse sidebars. (Ydelsesmæssigt).

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Chano Andersen

Dato : 01-09-07 23:55

Rasmus Bertelsen wrote:
> Hvordan er sikkerheden med den?? Jeg tænker på om man kan riskere problemer
> med dårligt skrevne moduler til den.

Du kan, uanset sidebar, altid risikere at programmer du afvikler, er
skrevet til at være onde, eller er skrevet elendigt så de skader din
software.

> Forringer den ydelsen på computeren?

Jeg har et enkelt problem med iTunes modulet, det er for hurtigt til at
forsøge at forbinde til iTunes efter man starter programmet. Sidebaren
fryser helt når man starter iTunes, efter lidt tid kommer der en
fejlmelding om at den ikke kunne forbinde, den klikker jeg bare OK til,
og derefter virker det hele som det skal. (Sandsynligvis er årsagen at
min computer er 6-7 år gammel, og derfor lidt for længe om at starte iTunes)

Den har ikke forringet ydelsen på min computer nævneværdigt, den tager
naturligvis lidt CPU og lidt RAM, men aktuelt bruger den mellem 1-3%
CPU, og ca. 10 MB RAM. Det vil jeg sige er ganske acceptabelt, når den
ikke bruges. (iTunes kører, og modulet opdatere naturligvis en slider
der viser hvor meget af sangen der er spillet)

Den understøtter i øvrigt også flere skærme, det vil sige den er bevidst
om tilstedeværelsen af mere end en skærm, og du kan selv bestemme
hvilken af dine skærme den skal docke på, hvis nogen.

- Chano Andersen.

Fra : Mads

Dato : 20-08-07 16:36

On Mon, 20 Aug 2007 13:12:23 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

>kan man ikke hente nået som Sidepanel i Visat til XP ??

http://www.thoosje.com/
En pæn og helt gratis sidebar til XP

mvh Mads