hvordan man skifte information i php?
Fra : naqibullah

Dato : 19-08-07 15:08

Hej alle sammen jeg er i gang med at sidde en minichat op på min
side, og den er i php. jeg har opload den, nu skal jeg skifte
nogle informationer som skal pejer på min egen hjemmside. den ser
sådan ud

; if ( eregi( "config.php", $_SERVER['PHP_SELF'] ) ) {
Header( "Location: ../index.php" );
die ( "Hacking attempt!! You can't access this file directly..."
);
}

min information er
http://www.1afghan.com/phpBB2/index.php

jeg kan ikke finde ud af det, hvor skal jeg sidder det her
information??? kan i hjælpe mig med det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne