display: none opfører sig underligt!
Fra : Peter Nielsen

Dato : 20-08-07 12:23

Hej NG

Jeg gad ikk lige paste alt koden her så jeg har lavet en lille ting i kunne
se:

http://www.pedn.dk/theoffice/tester.htm

i IE:
- Hvorfor forsvinder borderen over det andet "plus"-kasse ude i venstre side
når man kører pilen hen over "plus"-kassen?
- Hvorfor er den nederste border helt væk på selve tabellen?

i FF:
- Når man trykker på plusserne... så vil den ikke sætte de forskellige
rækker sammen... altså så cellerne ligger lige ned for hinanden... som om at
- Når man trykker minus igen, så hopper rækkerne ikke med op igen... Hvorfor
det?

Håber der er nogle der kan hjælpe... Er en klovn til javascript, men synes
da jeg havde fået lavet noget der ku minde om noget fornuftigt nu... men
åbenbart ikke...

MVH
Peter Nielsen

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 20-08-07 12:41

On Mon, 20 Aug 2007 13:22:40 +0200, "Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk>
wrote:

>i IE:
>- Hvorfor forsvinder borderen over det andet "plus"-kasse ude i venstre side
>når man kører pilen hen over "plus"-kassen?
>- Hvorfor er den nederste border helt væk på selve tabellen?

Prøv at fjern din A:hover og se om det hjælper.

> [...]
>- Når man trykker minus igen, så hopper rækkerne ikke med op igen... Hvorfor

Du bruger lige nu, så vidt jeg kan se, et underligt hack med
visibility, og position relative/static. I FireFox kan du sætte tr's
til display: none; eller til display: table-row; (i IE skal du bruge
block).
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 20-08-07 13:44

> Prøv at fjern din A:hover og se om det hjælper.
Den virkede... så skal jeg simpelthen class'e mine hovers og links...
underligt...

> Du bruger lige nu, så vidt jeg kan se, et underligt hack med
> visibility, og position relative/static.

Bruger visibility og position til plus/minus layers... men bruger display

I FireFox kan du sætte tr's
> til display: none; eller til display: table-row; (i IE skal du bruge
> block).
Skal jeg så lave lidt ASP der tjekker hvilken browser det er? Er det kun i
IE display:none virker?

MVH
Peter

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-08-07 20:14

Peter Nielsen wrote:
> Hej NG
>
> Jeg gad ikk lige paste alt koden her så jeg har lavet en lille ting i
> kunne se:
>
> http://www.pedn.dk/theoffice/tester.htm

Det skal du nu ikke være så flov over. Det er på den måde, vi foretrækker
det her i webdesign-grupperne. Det giver et mere realistisk billede af
problemet end hvis vi hver især skulle sidde og fedte med at kopiere kode
fra et usenet-indlæg for at forsøge at rekonstruere.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk