IE6 rollback
Fra : Michael Tinding

Dato : 20-08-07 09:47

Hej Gruppe

Jeg er efterhånden nået dertil at IE7 er ubruelig. Findes der nogen måde,
hvorpå man kan lave en rollback till IE6, uden at XP automatisk opdaterer
til IE7 igen?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-08-07 12:35

Den 20-08-07 10.47 skrev Michael Tinding følgende:

> Jeg er efterhånden nået dertil at IE7 er ubruelig. Findes der nogen måde,
> hvorpå man kan lave en rollback till IE6, uden at XP automatisk opdaterer
> til IE7 igen?

Må man spørge, hvad du mener, gør IE7 ubrugelig?

Men til dit spørgsmål: Afinstallér IE7, så får du IE6 tilbage. Gå
herefter manuelt ind på Windows Update og marker, at du ikke vil have
installeret 7'eren.
Jeg skal tilføje, at ovenstående er et gæt, jeg har ikke selv prøvet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.

Fra : Michael Tinding

Dato : 22-08-07 08:29

> [...]
> 7'eren.
> Jeg skal tilføje, at ovenstående er et gæt, jeg har ikke selv prøvet.

Hej Kim

Tak for dit svar det vil jeg prøve!
Som svar på dit spørgsmål:
Jeg syntes IE7 har langt flere nedbrud end IE6 havde. I tillæg har jeg
tidligere søgt svar på et problem der opstår ved åbning/lukning af mange
faneblade, hvor jeg tror den ikke frigiver hukommelsen, men det har der ikke
her inde været nogen der kunne svare på. Generelt oplever jeg IE7 som
ufærdigt og på trods af at det nu efterhånden er et gammelt program er det
ikke lykkedes MS, at gøre det blot nogenlunde stabilt. Jeg er i den
situation at jeg er ligeglad med om det er Java eller andet der er skyld i
nedbrudene. Faktum er at IE7 ikke kan og IE6 kan. Jeg var udmærket tilfreds
med IE6, derfor gider jeg ikke bruge mere tid på IE7, når en rollback er
forholdsvis simpel.

Fra : Sune

Dato : 31-08-07 22:23

> nedbrudene. Faktum er at IE7 ikke kan og IE6 kan. Jeg var udmærket tilfreds
> med IE6, derfor gider jeg ikke bruge mere tid på IE7, når en rollback er
> forholdsvis simpel.

IE7 er jo en del af SkodVista, så det er ikke så underligt at du er
utilfeds.