Hvor er mine favoritter ?? Firefox
Fra : SpookiePower

Dato : 19-08-07 09:10

Min computer gik ned med blå skærm.
Da den startede op igen, var alle mine favoritter
væk i FF 2.0.0.6

Hvor burde de ligge på HD'en, hvis de altså ikke
er blevet slettet ? Jeg kan ikke selv finde dem.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-08-07 09:22

http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Bogm%C3%A6rker_forsvundet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : SpookiePower

Dato : 19-08-07 13:21

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Bogm%C3%A6rker_forsvundet

Tak skal du have, men den virkede ikke.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-08-07 09:21

http://kb.mozillazine.org/Lost_bookmarks

--
Carl

Fra : SpookiePower

Dato : 19-08-07 13:22

Carl Drud wrote:

> http://kb.mozillazine.org/Lost_bookmarks

Dette link hjalp, mange tak :)

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-08-07 15:56

SpookiePower skrev:
> [...]
> væk i FF 2.0.0.6
>
> Hvor burde de ligge på HD'en, hvis de altså ikke
> er blevet slettet ? Jeg kan ikke selv finde dem.

Jeg har også for ganske nydligt været ude for samme problem. Til
alt held havde jeg taget en lokal backup med MozBackup.
Men hvorfor min computer gik i baglås ved jeg ikke.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Fietsenmaker

Dato : 20-08-07 05:26

SpookiePower skrev:
> [...]
> væk i FF 2.0.0.6
>
> Hvor burde de ligge på HD'en, hvis de altså ikke
> er blevet slettet ? Jeg kan ikke selv finde dem.
Gå ind i documents and settings -> mappen med brugernavnet ->
application data -> mozzilla -> firefox
Gå ind i mappen profiles klik dig ind i næste mappe indtil du kan se
samtlige filer, så skulle der gerne være en mappe der hedder
bookmarkbackups, kopier herefter dine bookmarks over.
Det kan være at du ikke kan se skidtet, men det er nok fordi du skal
kunne se skjulte mapper og filer. Det skal du fikse via kontrolpanelet.
Alt dette under forudsætning af at du kører XP.