Til AM.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-08-07 21:59

Synes du det er stærkt ubehageligt, den måde jeg har behandlet dig på?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 22:12

"Ludvig Nielsen." <" lunielsen. "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Synes du det er stærkt ubehageligt, den måde jeg har behandlet dig på?
Jeg vil ikke sige ubehageligt,men hader løgn.Man skulle kunne diskutere uden
at genere hinanden.

Fra : Ludvig Nielsen..

Dato : 18-08-07 22:19

On Sat, 18 Aug 2007 23:12:14 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen." <" lunielsen. "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke sige ubehageligt,men hader løgn.Man skulle kunne diskutere uden
> at genere hinanden.

Jeg havde et formål med det, der er ikke så mange måder man kan demonstrere
noget på via tekst, men det du har følt ved at blive udsat for noget du
ingen indflydelse har på, er det samme som en passiv ryger bliver udsat
for, når du tænder en smøg uden hensyn til andre så påtvinger du dem noget
de ikke bryder sig om, røg er bare ødelæggende for helbredet hvilket min
demonstration heldigvis ikke er.

Tænk lidt over det, næste gang du tænder en smøg et sted hvor det ikke er
tilladt.

Nu er demonstrationen slut

Du og din familie ønskes en fortsat god weekend.

Slutnote:

Jeg kender ikke AM, og har aldrig modtaget nogen e-mail, min opførsel var
for at demonstrer hvad der sker når vi ikke tager hensyn til vores
medmennesker og bare gør hvad vi har lyst til.

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 22:17

"Ludvig Nielsen." <" lunielsen. "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Synes du det er stærkt ubehageligt, den måde jeg har behandlet dig på?

Du er simpelthen så åndelig indskrænket at høre på, at du ikke behøver at
svare.
Kan i øvrigt ikke se dine svar mere, da du nu er i mit kill filter.

Peter

100% hensynsløs ryger