dba-Oplysninger
Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 18-08-07 23:55

Er der ikke en venlig sjæl der lige kunne hjælpe en Fattig Honda ejer med
lidt dba-oplysninger ??

På forhånd tak

Thomas
Honda vtr sp1
Yamaha YZF-r6

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51060089

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51204571

Fra : Carsten Jensen

Dato : 19-08-07 05:36

Du har alligevel ikke råd til nogen af dem når du mangler et par kroner til
at få et telefonnummer.

Fra : 2

Dato : 19-08-07 10:54

On Sun, 19 Aug 2007 06:36:03 +0200, "Carsten Jensen"
<Nonnebo.slot@mail.dk> wrote:

>Du har alligevel ikke råd til nogen af dem når du mangler et par kroner til
>at få et telefonnummer.

Det kunne jo være DBA selv opretter annoncen for at man skal købe
adgang uden der er noget at købe eller solgt for længe siden, som det
har gjort før!

Så bare med at opfordre folk til at sætte annoncer på andre salgssider
hvor oplysninger er synlige!
Og så droppe DBA.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-08-07 11:14

2 skrev:

> [...]
> har gjort før!
>
> Så bare med at opfordre folk til at sætte annoncer på andre salgssider
Hvis DBA er sådant et lorte-sted, hvorfor skal vi så belemres med alle
de sorespørgsler - så hold jer da væk fra dem - men det gør I ikke
...vel! :-\

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Daniel Alexander the~

Dato : 19-08-07 07:42

"Thomas marq Hansen" <marq_hansen@dsa-net.dk> skrev i meddelelsen
> Er der ikke en venlig sjæl der lige kunne hjælpe en Fattig Honda ejer med
> [...]

Telefon 75 65 75 23
Telefon 2 29 48 01 23

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51204571
Telefon 21 28 46 96

--
M.v.h Daniel
Honda CB500

Fra : Carsten Jensen

Dato : 19-08-07 11:35

Daniel Alexander Thellefsen
Skovvej 22, 2.
6400 Sønderborg

a.. Tlf: 35101467
b.. Mobil: 2237166
Så skulle der være lidt spam til dig også. Tænk dig om inden du smider folks
telefon nummer på nettet.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 19-08-07 11:55

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> a.. Tlf: 35101467
> b.. Mobil: 2237166
> Så skulle der være lidt spam til dig også. Tænk dig om inden du smider

Det var da en syg holdning.

Ham/dem der har deres MC til salg i DBA er vel i bund og grund mest
interesseret i at telefonnummeret bliver offentliggjort, så de kan få solgt
deres MC ....

Om det så er betleri eller man tager røven på DBA ved den nævnte
fremgangsmåde har jeg ikke forholdt mig til.

Leif

Fra : Daniel Alexander the~

Dato : 20-08-07 18:22

Hmm nu må man da håbe at den / de personer som har de der tlf nummere og bor
på den adresse har god humor for det er ikke længre min bopæl eller mine
nummre du har langt op, det er 3-4 år gamle oplysninger.
;)

God vind til jer alle også dig Carsten Jensen :)

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 20-08-07 19:01

> [...]
> ;)
>
> God vind til jer alle også dig Carsten Jensen :)

Det er sjovt, som det her emne kan bringe folks p** i kog.
Måske det var dig, der skulle tænke lidt, og lave lidt bedre
research før du farer ud og leger "Den Lille Hævner"

mvh Jens
Sydals

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 21-08-07 08:54

Jens Meldgaard wrote:

> "Daniel Alexander thellefsen" <Daniel@thellefsen.com> skrev i en
> meddelelse news:46c9cdf1$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...

> Det er sjovt, som det her emne kan bringe folks p** i kog.

Tja, men uanset hvad "man" så end mener om det, så ved "man" jo ikke og
sælger har en interesse i at hans kontaktoplysninger ikke kan læses af alle
og enhver (men kun seriøse potentielle købere, for hvem 15 kr vælter MC
budgettet)... og specielt hvis man bruger sin "normale" e-mail adresse, er
det ret ufedt at få den lagt ud på en nyhedsgruppe (ved godt det ikke var
tilfældet i denne situation, men det er sket før).

Hvis de "flinke folk" der hjælper med oplysningerne så bare ville sende dem
direkte til den der efterspørger dem, ville den del at problematikken være
løst (og dem der mener det er umoralsk at "stjæle" oplysningerne fra DBA,
kan hoppe over i dk.videnskab.jura - eller hvad den nu heder)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010