Firefox og DR opdate
Fra : Per H

Dato : 18-08-07 19:07

Kører jeg men høj kvalitet, mangler halvdelen af speakerens hoved, og
den vandrette skyder der viser forløbet er væk.

Er det en fejl i FF?
eller er det mine indstillinger der er tosset?

i IE 7 er der ingen problemer.

Vh Per
skype

Fra : Holst

Dato : 18-08-07 21:27

Per H wrote:

> Kører jeg men høj kvalitet, mangler halvdelen af speakerens hoved, og
> den vandrette skyder der viser forløbet er væk.
>
> Er det en fejl i FF?
> eller er det mine indstillinger der er tosset?

Jeg har ingen problemer - bortset fra at jeg synes, at selv i den høje
kvalitet, er kvaliteten yderst ringe.

Fra : Per H

Dato : 18-08-07 21:49

On Sat, 18 Aug 2007 22:26:51 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
skrev:

>Jeg har ingen problemer - bortset fra at jeg synes, at selv i den høje
>kvalitet, er kvaliteten yderst ringe.

jeg kører ver. 2.0.0.6

der ser det forkert ud.

Kvaliteten er vel den sammi i IE / FF?
Vh Per
skype

Fra : Holst

Dato : 18-08-07 22:13

Per H wrote:

> jeg kører ver. 2.0.0.6

Det gør jeg også.

> Kvaliteten er vel den sammi i IE / FF?

Ja, i IE ser det også alt for ringe ud.

Fra : Per H

Dato : 18-08-07 21:53

skrev:

>Jeg har ingen problemer - bortset fra at jeg synes, at selv i den høje
>kvalitet, er kvaliteten yderst ringe.

kan du se dette indlæg i høj kvalitet hvor speakeren er i fuld
størrelse?

Nazileder anholdt
18.08.2007 15:36
Lederen af de danske nazister, Jonni Hansen, anholdt under
demonstration
Vh Per
skype

Fra : Carl Drud

Dato : 19-08-07 09:30

On 2007-08-18, Per H wrote:

> [...]
>
> Nazileder anholdt
> 18.08.2007 15:36
> Lederen af de danske nazister, Jonni Hansen, anholdt under

Jeg har ingen problem med det indlæg i høj kvalitet. Derimod er det et
problem når jeg kommer ind på siden og den starter med oversigten over
dagens tophistorier (den er vist i flash).

FF 2.0.0.6 Ubuntu 7.04

--
Carl