Kopieringsmaskine til skiver
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 18-08-07 00:57

Nogle der ved om sådan en maskine her:
http://www.discmakers.com/duplicators/pdf/reflex1.pdf
Sælges på det danske markede et sted?

//Brian

Også postet i dk.hardware.drev.dvd

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 18-08-07 07:36
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 18-08-07 10:25

> Her fx:
>
> http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=165239

Puuha,,, det var en dyre model.... kan de måske findes billigere et sted? og
den behøber ikke at kunne kopiere til flere skiver, bare 1:1

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 11:17

"Icenfire (6920)" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev i en meddelelse

> Puuha,,, det var en dyre model.... kan de måske findes billigere et sted?
og
> den behøber ikke at kunne kopiere til flere skiver, bare 1:1

Der har et par gange inden for det sidste års tid været noget tilsvarende
til salg på Dk.marked.privat.edb. Måske en købs-annonce der kunne gi' pote.

mvh Ebbe

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 18-08-07 11:32

> Der har et par gange inden for det sidste års tid været noget tilsvarende
> til salg på Dk.marked.privat.edb. Måske en købs-annonce der kunne gi'
> pote.
>
> mvh Ebbe

Det var måske en mulighed.. har også set dem på qxl til omkring 2000kr. og
det var da betydeligt billigere end den fra zitech. så jeg må prøve i
markedesgruppen..

//Brian

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-08-07 00:02