Ultimative højtaler til pc
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 20:02

Hej

Skal kun brugs til musik og film. og så skal det være et 2.1 system.

Hvad skal jeg købe ca. max 1500,-

Jan

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 14-08-07 22:44

On Tue, 14 Aug 2007 21:02:18 +0200, "Jan Pedersen" <Jan W Pedersen>
wrote:

>Hej
>
>Skal kun brugs til musik og film. og så skal det være et 2.1 system.
>
>Hvad skal jeg købe ca. max 1500,-
>
>Jan
Gå i en genbrugsbutik (Blå Kors eller lignende), og køb en gammel
Reciever eller forstærker og et sæt højtalere. Så bliver det ikke
bedre til de penge.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Kim Eichen

Dato : 14-08-07 22:54

Jeg er meget tilfreds med mit Klipsch Ifi sæt
(http://www.klipsch.com/products/details/ifi.aspx), men jeg ved ikke om de
kan fås for 1500 kr.

Mvh Kim

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-08-07 08:44

> [...]
> Hej
>
> Skal kun brugs til musik og film. og så skal det være et 2.1 system.

Hej Jan.

Det er ikke kun højtalerne, du skal kikke på.

I min gamle stationære havde købt et X-fi lydkort og nogle Altec-Lansing
højtalere.

Jeg er ret pjattet med god lyd, og det her er ganske enkelt det bedste lyd,
jeg har hørt på en computer, det stikker mange "Fedtmuleanlæg" med mange
længder. Da jeg fik det, sad jeg bare og sagde "WOW" Spil, musik film var
genialt på den maskine. Nu har kærestens knægt fået den, så den levere et
godt liv i World of Warcraft... også WoW

http://shop.datagaarden.dk/eBprod11.asp?idWL=0&idMN=&idCS=&idPG=acspks&idGB=AltecLansing&idGUID=
Her kan du se lidt om dem, jeg har dem, der hedder VS4121E

/Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-08-07 09:43

Jan Pedersen wrote:
> Skal kun brugs til musik og film. og så skal det være et 2.1 system.
> Hvad skal jeg købe ca. max 1500,-

Prøv at stille det samme spørgsmål i dk.teknik.lyd - så får du alle
"pop-forslagene" sorteret fra

Jesper Poulsen