haynes gs500
Fra : duff

Dato : 17-08-07 15:10

jeg var inde på haynes.com og kigge efter en manual til en gs 500e fra
2003, men kunne kun finde en til "87-02".
Nogen der ved om der er gaverende forskelle mellem 02 og 03 modellen?
Evt en der har sådan en liggende som pdf?

Fra : n.stoustrup@gmail.co~

Dato : 17-08-07 16:35

On 17 Aug., 16:10, duff <d...@fjerndettenu.com> wrote:
> [...]
> Nogen der ved om der er gaverende forskelle mellem 02 og 03 modellen?
> Evt en der har sådan en liggende som pdf?

Hej Duff,

Jeg har en PDF jeg evt. kan sende dig. Har du MSN?

Mvh.
Niels

Fra : duff

Dato : 17-08-07 17:41

n.stoustrup@gmail.com skrev:

> Hej Duff,
>
> Jeg har en PDF jeg evt. kan sende dig. Har du MSN?
>
> Mvh.
> Niels

cool.
Har sendt dig en mail

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-08-07 21:47

> [...]
> Evt en der har sådan en liggende som pdf?

Hej Duff,

Jeg har en PDF jeg evt. kan sende dig. Har du MSN?

Hvordan får man fat i Haynes på PDF. Har selv Bandit ´02 men kun Haynes til
og med ´97.

/Søren

Fra : André S Hansen

Dato : 17-08-07 18:04

"duff" <duff@fjerndettenu.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der ved om der er gaverende forskelle mellem 02 og 03 modellen?
> Evt en der har sådan en liggende som pdf?

Der skulle ellers være kommet en som dækker til 06

http://www.pitstop.net.au/view/products/page/query/plu/19410/

Mvh
André S Hansen