Defekt toilet i autocamper.
Fra : XS1100

Dato : 17-08-07 16:21

Hej gruppe.

I min autocamper Ford Transit fra 1980 er der installeret følgende
ferskvandstoilet Monogram classis model 446 og nedenunder er der en tank til
opsamling. Men toilettet er utæt og det bliver derfor ikke brugt. Når jeg
prøver med noget vand løber det ud på gulvet.

Har nogle af jer været ude for samme problem og hvad har i gjort ved det. Er
løsningen at installere et nyt kemisk toilet til kr 700, samt lukke til
affaldstanken, eller kender i et værksted der kan klare den slags. Så vidt
jeg kan forstå på campingforhandleren kan jeg nemt komme til at slippe over
5000 kroner for at få installeret et nyt ferskvandstoilet - farvel til
efterårsferien

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig på vej.

Med venlig hilsen
Jarl
--
Ford Transit 1980 model Arca