MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Installer starter når andet progra~
Fra : Søren-Holbæk

Dato : 17-08-07 09:59

Mon nogen andre har været ude for dette problem.

Jeg har installeret Power Quest Drive Image 7.0.
Når jeg starter dette program op, begynder Windows Installer at installere
Microsoft Business C5, men meddeler, at den ikke kan finde en bestemt
msi-fil.
Når jeg derefter annullerer dette forsøg på at finde denne fil 5 gange,
kommer det ønskede program Drive Image frem, og kan bruges uden fejl ??

Har prøvet afinstallation og geninstallation.

Hvorfor

Mvh søren

Fra : jda

Dato : 18-08-07 13:46

Fri, 17 Aug 2007 10:59:26 +0200 hamrede Søren-Holbæk i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> kommer det ønskede program Drive Image frem, og kan bruges uden fejl ??
>
> Har prøvet afinstallation og geninstallation.

Der kan være flere grunde til hvorfor, men der ligger af en eller anden
grund oplysninger om en installation af Microsoft Business C5 og den
installation er blevet korrupt. Hvorfor den starter når du starter Drive
Image ved jeg ikke. Men du kan fjerne oplysningerne om Microsoft Business
C5 fra msi databasen med Microsoft installer clean-up utillity
http://support.microsoft.com/kb/290301

--
Jakob

Fra : Søren-Holbæk

Dato : 19-08-07 08:27

Tak for det. Men mærkeligt.
Jeg har forsøgt med det nævnte program. Det kan fjerne msi oplysninger om
alle programmer, undtagen netop Microsoft Business Solutions C5.
Desværre gav det ingen forbedringer.

Mvh søren