MS Windows
briani 27239
OS XPpro SP2 Med. en Irreterende høj Bi Bi~
Fra : Jama

Dato : 17-08-07 09:27

Prøver igen, da jeg ikke fik nongen respons før.
Problemmet er, at jeg ikke kan lokalisere, hvor denne Bi Bib lyd kommer fra.
Jeg har prøvet at gennemhøre alle mine lyd filer? Men jeg kan ikke finde
denne Bi Bib lyd, der lyder som et slags advarsels bib, a la gamle dages
"Win 3.1" spils dage, ja jeg tror sgu det er fra noget spil, men jeg har
ikke installeret spil, har kun XPs spil. Spil er ikke mig, men jeg er næsten
sikker på, det er en slags advarsels Bib, men jeg kan bare ikke finde lyd
filen, er der en god måde, at finde alle lyd filer, der er install. på min
PC, en bærbar Acer Travel Mate 530 Pentium 4 M.trådløs. Denne Bi Bib lyd er
ved, at drive mig til vandvid, skal jeg virkelig lave en Ren Install. eller
Rep med R, for at slippe for den satans Bi Bib lyd.

ps: under setup (Bios) med F2 kommer lyden også, hvis jeg trykkes på tasten
"§/½", men om det siger Jer noget? Jeg er ikke kommet videre.
Mvh.Jama

Fra : Mariusz

Dato : 17-08-07 16:05

Du kan finde alle lydfiler ved at bruge søgefunktionen. Start-> Søg ->
Billeder, musik video.
Har kommer du videre og vælger kun at søge efter lydfiler.

For at vende tilbage til lyden, er der nogle bestemte tidspunkter den komme
på udover BIOs?

Fra : Jama

Dato : 18-08-07 03:49

"Mariusz" <Mariusz@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan finde alle lydfiler ved at bruge søgefunktionen. Start-> Søg ->
> Billeder, musik video.
> Har kommer du videre og vælger kun at søge efter lydfiler.
>
> For at vende tilbage til lyden, er der nogle bestemte tidspunkter den
> komme på udover BIOs?
>
> Har opdaget, at lyden i Bios ikke er den Bi Bib dyt, der dukker op ca.
> hver anden minut når jeg bruger PCen. Som sagt så minder denne her mere,
> som et advarsels dyt, i spil f.eks. når der trykkes forkert? Og så kommer
> den regelmæssig højst irreterende.
jama