Manglende border i firefox
Fra : Jonas Juhl

Dato : 17-08-07 22:02

Laver på http://www.ferus.frac.dk/ferus/ med dette css:
http://www.ferus.frac.dk/ferus/style.txt

I IE6, ser layoutet ud som det skal. i firefox, derimod, mangler
en hvid border ovenover "Mig >>" i menuen.

Den manglende border er ellers angivet som den 3.px, følgende
sted i mit css:

..menu1 a, .menu1 a:visited {
   border-width:1px 0px 1px 0px;
}

hvorfor læses den ikke af firefox?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-08-07 22:27

Jonas Juhl skrev:

> hvorfor læses den ikke af firefox?

Den kommer frem hvis jeg fjerner background:#FF0000;
fra .menu li{, eller fjerner .menu li{ helt.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jonas Juhl

Dato : 17-08-07 22:40

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Den kommer frem hvis jeg fjerner background:#FF0000;
> fra .menu li{, eller fjerner .menu li{ helt.
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk

Lækkert at en n00b som mig, kan trække på en nørd som dig ;)
*bukker*

Fra : Jonas Juhl

Dato : 17-08-07 22:49

> [...]
>
> Den kommer frem hvis jeg fjerner background:#FF0000;
> fra .menu li{, eller fjerner .menu li{ helt.

UPS. hvis jeg gør dette, vil flyoutmenuen i niveau 2 ikke have
nogen baggrundsfarve! Kigger lige lidt på det, men kommenter
gerne, hvis du finder en løsning

Fra : Jonas Juhl

Dato : 17-08-07 23:20

Jonas Juhl wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> UPS. hvis jeg gør dette, vil flyoutmenuen i niveau 2 ikke have
> nogen baggrundsfarve! Kigger lige lidt på det, men kommenter
> [...]

Har løst det nu. Fjernede:
..menu1 a, .menu1 a:visited {

Og tilføjede en border nederst på <div id="header2">