Energi Midt <> TDC
Fra : Harald

Dato : 18-08-07 08:45

Jeg har en Energi Midt forbindelse 6/6 og jeg sidder her på en TDC
forbindelse 4096/256. Når jeg fra TDC forbindelsen henter fra Energi Midt
forbindelsen sker det kun med ca. 176 i stedet for ca. 400, dette gælder
både for en FTP forbindelse og hvis jeg downloader en fil via f.eks. Firefox
eller IE. Nogle ideer?

En anden jeg kender der også har en 6/6 ved Energi Midt kan godt hente fra
min Energi Midt forbindelse med fuld hastighed.

/HK

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-08-07 23:02

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En anden jeg kender der også har en 6/6 ved Energi Midt kan godt hente fra
> min Energi Midt forbindelse med fuld hastighed.

Det er hullet mellem Energi midt - TDC der er for lille

Men du er næppe garanteret 6/6 til omverdenen såe det er vist bare as good
as it gets..

/Dennis

Fra : Harald

Dato : 19-08-07 13:45

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:46c76c3d$0$27501$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse

> Det er hullet mellem Energi midt - TDC der er for lille
>
> Men du er næppe garanteret 6/6 til omverdenen såe det er vist bare as good
> as it gets..

Har nu testet med Skype, hvis jeg sender en fil via Skype fra Energi Midt-
til lTDC forbindelsen så kan jeg godt komme op på de 400 ?

/HK

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-08-07 16:55

> Har nu testet med Skype, hvis jeg sender en fil via Skype fra Energi Midt-
> til lTDC forbindelsen så kan jeg godt komme op på de 400 ?

Hvordan havde du oprettet forbindelse før?

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Harald

Dato : 19-08-07 18:19

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan havde du oprettet forbindelse før?

Hvad mener du?

/HK

Fra : Harald

Dato : 19-08-07 18:23

> "Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du?

Nå læste ikke hvad du skrev. Før havde jeg som nævnt i min første post
benyttet FTP og download via Firefox og IE. Og stadig kan jeg ved FTP og
Forefox/IE kun komme op på ca. 176 i download mens overførelse via Skype
giver ca. 400? Det syntes jeg er lidt mystisk.

/HK

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-08-07 18:26

Harald wrote:

> [...]
> jeg ved FTP og Forefox/IE kun komme op på ca. 176 i download mens
> overførelse via Skype giver ca. 400? Det syntes jeg er lidt

På samme tidspunkt?

Fra : Harald

Dato : 19-08-07 18:31

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> På samme tidspunkt?

Jeg har prøvet på flere forskellige tidspunkter på dagen.
Dvs. jeg starter download af en fil via Firefox, jeg kan se den kommer med
kun 176, jeg afbryder så denne download og prøver med det samme med Skype
som så sender filen med ca. 400.

/HK